Ik heb eigenlijk zo te doen met haar. Weet niet hoe ik iets in een spoiler moet doen en of ik dat wel moet doen vanwege haar kids.
Bij dit soort teksten moet ik altijd een beetje gniffelend denken aan een kennis die helemaal pro-borstvoeding is en continue fotoās met dit soort teksten aan het strooien was. Dat kind heeft ondanks 4 jaar borstvoeding echt 1001 allergieĆ«n en hoewel ik het kind dat absoluut niet gun gaat mijn valsemoederhart daar heerlijk op.
Borstvoeding helpt natuurlijk ook tegen polio of mazelenā¦ Ik snap niet waarom er Ć¼berhaupt nog vaccinaties zijn, want er is borstvoeding
Misschien moeten we maar gaan boostervoeden ipv boosterprikken.
En als borstvoeden niet lukt, heb je het waarschijnlijk gewoon niet genoeg gemanifesteerd.
Een boobzer-prik
(Ben alweer weg)
Ik vind borstvoeding ook een mooi iets maar ik snap niet dat er dan mensen zijn die bij zulke dingen dat meteen ook zo aan een ander opdringen op deze manier. Vind het ook echt braggen over jezelf. Het boeit een ander toch ook helemaal niet?
Kunnen we nu de conclusie trekken dat sociale media slecht is voor de mensheid
Logisch toch, want met borstvoeding geef je de antistoffen door aan je kindje van de ziekten die je zelf hebt gehad zoals poliā¦ Oh wacht
Dames, ik denk dat ze dit allemaal gemanifesteerd heeft!
Wow ik krijg echt de rillingen van dit account
Wie is dit?
Ze heeft 5 kinderen zonder vader in het leven van de kinderen. Ergens schrijft ze dat alle kinderen van dezelfde donor zijn en ergens anders zegt ze weer dat ze niet van een donor zijn maar op ānatuurlijke wijzeā zijn ontstaan?
Ze schrijft gewoon online over hoe de vader van haar zoontje haar ā¬1000 aanbood voor abortusā¦. Hoe schadelijk is dit wel niet om dit online te zetten? Ik heb echt nu al te doen met dit jongetje.
Ze zet haar kinderen alleen maar in om reclame te maken op Instagram.
Ik vind het echt van de ergste mommy accounts tot nu toe. Heel triest
Hmmā¦ het overlijden van je kindje inzetten voor een samenwerkingā¦ heb hier zoān raar gevoel bijā¦
Die winactie had van mij ook niet per se gehoeven. Ergens snap ik de gedachte erachter wel, maar maakt het wel meteen weer zo commercieel. Willemijn heeft toen ook een kettinkje gekregen en daar ook wel over gedeeld incl tag van het bedrijf. Maar naar mijn weten zat daar verder geen āactieā aan vast ofzo
Bij zo iets persoonlijks zou ik het gewoon zelf betalen. En verder niet promoten. Je kan het altijd nog gewoon laten zien zonder commercieel belang.
Voelt zo vreemd.
Voelt idd heel vreemd, maar aan de andere kant neem ik het haar niet kwalijk. Ik geloof wel in haar oprechtheid hierin en niet dat ze het puur voor de samenwerking of het geld doet.
Ja en omdat het voor haar veel betekent vindt ze het misschien leuk om weg te geven aan iemand of dat er meer bekendheid over is.
Ze zoekt ook drie winnaars uit.
Ik denk dat zij juist mega puur is omtrent dit onderwerp. Ik geloof dat zij zelf echt ontzettend blij en dankbaar is met dit sieraad en dat zij dit ook oprecht gunt aan anderen, misschien juist omdat die dingen ontzettend veel geld kosten en het niet voor iedereen is weggelegd.
Iedereen gaat op een andere manier om met de dood en rouw. Elise heeft een paar weken terug op haar stories eerlijk toegegeven dat ze de inkomsten van samenwerkingen nodig hebben om rond te komen en dat wij als volgers deze dus weer vaker voorbij zouden zien komen.
Ik vind het fijn voor haar dat het haar door het merk is geschonken en dat het haar troost biedt. 'K snap dat Elise het een ander ook gunt middels deze winactie. Ik vind het daarom niet vreemd om het hier ten behoeve van een betaalde samenwerking over Guusje te hebben - haar andere kinderen benoemd zij ook in bepaalde samenwerkingen als het relevant is (bijvoorbeeld die met Pampers en V-tech).
Ja same. Ik vind kinderen Ć¼berhaupt inzetten voor spon heel veel grenzen over gaan maar je overleden kind. Gevoelsmatig erg vreemd om je rouw en verlies te commercializeren.
Je peuter halfnaakt in een pamper zetten voor sponmoneyz vind ik desniettemin een stuk kwalijker en ik kan er letterlijk met mān hoofd niet bij dat je daar als ouder geen probleem in ziet.
Ik vind het fijn dat je dit post. Het voelt bijna onmogelijk om iets kritisch te zeggen over iemand in haar positie (want hoe verschrikkelijk is het verlies van je kind en je leven daarna vormgevenā¦)
Wat betreft geld moeten verdienen: heel begrijpelijk maar daarin is voor iemand in haar positie niet ineens meer geoorloofd imo. Als we spon maken met je kids erg vinden, is dat bij haar niet minder erg dan bij een ander. Misschien hebben andere moeders die inkomsten wel net zo hard nodig, maar een verhaal wat iets minder sympathie opwekt. Maakt het inzetten van je kids niet ineens meer of minder oke