Oke ik twijfelde idd even of zij het was
Ja ik zie het
Ik keek voor t eerst in tijden weer eens een vlog van Tien(vanWil) en op een gegeven moment staat ze buiten in een park te vloggen en loopt er iemand voorbij waardoor ze awkward wordt met vloggen, en dan zegt ze: “Oh, dit is echt zo iemand die aan mijn energie trekt!!”
Het is natuurlijk ook enorm kwaadaardig, langslopen terwijl een vlogger in actie is
Op hoeveel min?
Wat een special snowflake gelul weer zeg. Ze is zo hoogsensitief want iemand trekt aan haar energie. 🥲
Ze voelt zich gewoon ongemakkelijk omdat ze zichzelf staat te filmen.
Meine gutte
Ook wat ze zegt: dat als je echt heel hooggevoelig bent, dit hebt.
Nou tien, ik ben echt heel hooggevoelig maar ik heb er geen last van hoor als iemand langs loopt.
Jeeeezus
Ze maakt echt hoog gevoelige mensen hier niet bepaald populair mee
Ja, en het is altijd iemand anders schuld. Dat je zo self-centered in t leven staat is eigenlijk zo triest.
Nouja ik wordt ook altijd awkward als ik in een afgelegen plek wandel en iemand langsloopt, omdat je dan zo “Uhh…ga ik hallo zeggen, en wanneer”, maar dat heeft niks met energieen te maken, dat is puur mijn awkwardness. Maar deze meid kan het niet eens uit haar strot krijgen dat het aan haar ligt, dus geeft ze de ander maar de ‘schuld’.
Ja als ik mezelf zou staan filmen zou ik ook ongemakkelijk worden, maar dat heeft niks met hooggevoelig zijn te maken haha
Wauw en dit levert geblaat dus nu al 11.000 views op. I can not anymore, wat een wereld
Nee precies. Is gewoon normaal haha.
Oh ik zat al klaar om me te ergeren maar misschien is het wel zo’n loerende man, is het eerste waar ik aan dacht. Daarvan kan ik het me wel voorstellen eigenlijk
Maar ze zegt letterlijk “Dit heb ik altijd als iemand langsloopt”. T zou kunnen natuurlijk, maar ik heb t idee van niet hoor.
Oh ja, dat hadden mijn hooggevoelige oren even gemist blijkbaar
Als je een kind met een ‘rugzakje’ hebt, krijg je zelfs dubbele kinderbijslag. Mijn oudste heeft een beperking en ik heb daar wel een shitload aan verklaringen van artsen en dergelijke voor moeten aanleveren. Nu hebben wij wel ook weer wat extra kosten, maar ik vind het ergens wel gek dat je het dus per definitie krijgt als je kunt aantonen dat je kind een chronische beperking heeft.
Ik voel met haar mee. Krijgt ze ineens al die vieze energie aan haar spullen.
Dat geld is niet bedoeld voor de extra kosten die een kind met beperkingen met zich meebrengt. Maar omdat je intensieve zorg moet geven die bovenmatig is. Daarom moet je ook aantonen wat je kind allemaal niet kan, en dan meten ze hoeveel meer zorg het is dan voor een “gewoon” kind en of je ervoor in aanmerking komt.
Ja gelukkig ligt het weer aan een ander. En aan een spirituele reden. Je kunt ook denken, hè kut, ik ben altijd zo snel afgeleid.
Dit bevestigt ook echt precies wat ik denk over mensen die zeggen hooggevoelig te zijn
Iemand die ik nog van een forum ken heeft een eigen ‘mama’ account met best wat volgers (tussen de 5k en 10k) en heeft nu een anti-vaccinatie account ernaast met allemaal nepnieuws. Ik vind dat dus zo erg hè. Lekker gerapporteerd ook dus, postte ze daar een screenshot van met de woorden ‘de overheid kijkt mee’. Tuurlijk meid!!!