Wij hebben dezelfde indeling inderdaad en dan kom je al snel op dit uit. Snap alleen niet waarom ze de bank voor het raam zetten? Wij hebben de bank dus tegen de twee muren zodat je alle lichtinval hebt en de tv tegen de verste wand. Hierdoor oogt je woonkamer ook zoveel ruimer dan hoe t.ien het nu heeft. Maar misschien ziet t.ien dan te veel groen
S.erena heeft trouwens ook ineens een nieuwe hobby? Na de planten, een korte tussenstop van puzzels (want spon) nu lego?
Je hoeft echt geen puntje tussen de namen te typen hahaha
Sorr.y
Zo zullen er wel meer zijn maar kwam net op dit insta account uit en krijg er echt de kriebels van hoe ze die kinderen neerzet. Zeker met die tasjes en dan moeten ze zo’n loopje doen etc voor al die honderdduizend mensen.
https://instagram.com/miss.lendel?utm_medium=copy_link
Instagram zal wel niks doen hiermee of is er niet een organisatie die dit in de gaten houd?
Nope
De huismus had gisteren een story over een ‘bepaald model’ dat negatief in de media kwam (en dat het lemaal zo negatief is en dat je het hele verhaal niet kent blabla). Ik neem aan dat dat over Doutzen ging?
Lijkt mij wel, volgens mij had de volkskrant gisteren een column over het messiascomplex van Doutzen.
Oeehh wat een perfect woord hiervoor, Messiascomplex! Thanks👍🏾
Ach die Iris van pluk zet die dochters van haar toch ook zo op instagram. Helemaal aangekleed, met koffie (!?) in hun hand en een krantje. Lekker nonchalant door de 7 straatjes.
Lotje dotje
En dat Doutzen de Nederlandse overheid niet vertrouwd, maar ondertussen wel er hand op houdt voor steun en 18k heeft ontvangen
Ik ben echt helemaal anti doutzen en haar wappie uitspraken, maar dat ze het niet eens is met de overheid wil niet zeggen dat ze de steun niet nodig heeft toch?
Ik heb er geen verstand van hoor maar kan me voorstellen dat zij en haar man met hun beroepen wel last hebben van de corona crisis
(al lijkt me dat ze geld zat hebben maar who knows)
Ze heeft een vermogen van ruim 29 miljoen…
Ja, dat is best krap
Het bevestigt vooral nog eens dat haar principes precies even ver reiken als haar eigen belang. Maar daarin is ze helaas niet de enige.
Pyramide model?
Huh waarom hebben zij geld nodig van de overheid? Rare wereld joh.
@SpeedOfSound
Ik neem mijn uitspraak heeeeeel snel terug
Ik heb er geen seconde bij stil gestaan dat ze zo rijk waren