Mommybloggerstopic #8

Past mooi op @nobudgetlowbudget op insta

3 likes

Voor die branche geen idee, maar volgens mij is dat wel oke toch? In de gehandicaptenzorg is dat als ZZPā€™er iig wel de max die je kan krijgen haha.
Ik vraag me alleen af of zij een beeld heeft van ā€˜een paar animatiesā€™, daar ben je zo wel een paar uur zoet mee. En dan loopt het met 50ā‚¬ p/u wel in de cijfers. Terecht natuurlijk, maar ik denk niet dat zij aan 400-500ā‚¬ ofzo denkt haha.

2 likes

Ze dacht aan 2 tot 3 uur werk. :rofl:

4 likes

Zijn die niet net 2 maanden geleden verhuisd?:laughing:

15 likes

Verbaasd me niks maar ik vind hun huidige huis echt super tof

9 likes

Huh whyy? Ik ken ze maar volg ze niet. Waarom gaan ze nu alweer verhuizen?

1 like

Nou ja ik snap het wel, volgens mij kan vooral Scarlet niet echt aarden in die nieuwbouwwoning. En als het financieel kan, waarom zou je dan niet zoeken naar iets wat beter bij je past

4 likes

Denk ook dat ze graag meer in de natuur of bij een bos willen wonen. Net als dat tijdelijke huisje

2 likes

Ja dat huis wat ze gaan bezichtigen is in dezelfde plek als dat tijdelijke natuurhuisje

2 likes

Ja dat dacht ik ook gelijk, daar was het zo mooi
@June ohh hoe weet je dat?

2 likes

Stond in hun story gisteren!

1 like

Ja ze zei iets ook dat het dicht bij het bos is.

2 likes

Wat lijkt de nieuwe woonkamer van Martine hard op die van Wil! Alsof Prummel copy paste heeft gedaan :sweat_smile:

3 likes

Maar echtā€¦ vind het op zich wel mooi, met het behang en de houten wand.

2 likes

Nog niet zo lang geleden hadden ze toch al van alles veranderd? Nieuwe bank enzo?

2 likes

Het is natuurlijk ook allemaal mooi op elkaar afgestemd als er stylistes aan te pas komen. Er zijn meer bladeren en groen te zien in haar interieur dan in haar betonnen grind tuin

10 likes

Ik heb juist het idee dat het heel anders is dan die van Wil? Of alleen qua muren dan misschien haha

5 likes

Indeling van de woonkamer is echt een kopie, kleuren zijn wel anders inderdaad. Wil heeft meer wit.

2 likes

Op zich valt er ook niet zo heel veel anders in te delen in twee woonkamers met dezelfde indeling. Je hebt een U met de keuken in het ene uiterste. Hooguit kan je de eettafel een kwartslag draaien of de bank (minder logisch) tegen een van de andere wanden of meer in de ruimte in dat andere U deel plaatsen. Dan ben je wel door de opties heen.

Heeft ons verbonden met de aard en natuur tien nu naast grindtuin ook een neppe strelitzia? Wat hebben de planten haar aangedaan.

9 likes

Waar kan ik dit zien? Insta of youtube?

1 like