Mommybloggerstopic #8

Wat zien ze er anders uit!
Ik volg ze al een tijdje niet meer maar ik vind het echt een groot verschil. Willemijn een heel ‘bloot’ gezicht met grote donkere wenkbrauwen (komt denk ik door de nieuwe bril dat dit er zo uitziet). En Martine heel ander haar en volgens mij ook afgevallen?
Het is op die thumbnail net alsof Willemijn een kroon op heeft trouwens haha.

4 likes

Of is het gewoon het veenlijkenfilter dat je mist?

21 likes

Ze hi-ha-ho-en wel al een stuk minder dan eerst en kakelen ook minder dus er zit verbetering in :joy:

Verder komen ze wel vrij belegen over ja

1 like
2 likes

haha ik krijg hier een leeftijdsblokkade van youtube op. Is het zooo erg X-rated wat ze vertellen? I guess I’ll never find out :metal:

3 likes

Ja het is mogelijk: youtube is nog preutser dan dit duo

Zo te zien hebben ze het zelf gedaan in de settings. Daarnaast is zo’n link naar easytoys in de beschrijving ook wel een reden tot 18+ voor YT

2 likes

Je kunt bij het uploaden zelf aangeven of iets 18+ is. Dat hebbennze dan dus denk ik gedaan. Ze noemen wel een paar keer het woord ‘seks’ en ze laten een satisfyer zien dus heeeel 18+

2 likes

Oh een kleine vergoeding, leuk!

14 likes

Meer kan ze toch wel betalen door de spondeal met Kruidvat luiers, waarin ze haar dochter halfnaakt in luier liet rondlopen en dat vastlegde voor de gram?

11 likes

En dit vind ik zo erg hé, dat je het werk van een ander totaal niet serieus neemt. :pleading_face:

16 likes

Daarna nog een hele rant natuurlijk dat ze een beginner/hobbyist zoekt, dat ze echt wel prima betaald. Bla bla bla.

5 likes

Nee dat moest er nog eens bijkomen :roll_eyes:
Het is juist niet ok om voor dit soort professionele taken een beginner of hobbyist te willen omdat het lekker goedkoop is, want die kunnen maar moeilijk nee zeggen op je te lage bedrag. Huur gewoon een professional in voor werk dat je uit te delen hebt (extra leuk als je daarmee een beginner een kans geeft, en OOK goed betaalt en dan niet naar “het is maar een beginnen/hobbyist” standaarden. Daarmee help je iemand vooruit, niet door ze een goedkoop klusje te laten doen omdat je gierig bent).

Of flans zelf iets in elkaar. Het internet staat vol met templates die je zo kunt gebruiken.

10 likes

Helemaal mee eens, vind haar rant daarna het ook niet beter maken.

1 like

… liefst volgende week al

Ik hoop echt dat ze 0 reacties krijgt

6 likes

Ik zou echt graag erop willen reageren, maar puur zodat ik weet wat het schuift

Ze heeft de stories al verwijderd, maar ik geloof dat ze 40-50€ per uur zei

1 like

En is dat veel of weinig? Zit niet in die branche

1 like

En dit is ook het bedrag genoemd na de kritiek neem ik aan?

3 likes

Jullie lezen dit verkeerd. Je moet zelf een kleine vergoeding betalen als je wil dat ze je animatie gebruikt. Wat denken jullie? Dat je naam 1x taggen gratis is?

16 likes