Nee, dat heb je echt gezien. Of, we hebben het allebei gedroomd
Hoe zit dat nu met Tien haar dansevenement (of hoe dit ook mag heten)? Mag dit zomaar doorgaan? Want ik las op haar insta stories dat er een plek was vrijgekomen omdat er iemand ziek is geworden. Ik ben van België dus ik ben niet goed op de hoogte van de coronaregels in Nederland.
Waarom stuur je haar geen bericht met je vraag. Kun je meteen die laatste vrijgekomen plek boeken!
Heeft die interieur zaak Prummel nu exact hetzelfde interieur ontworpen voor Martine als voor Willemijn?
Bron: stories Martine
Grappig wel dat het op de 3D beelden lijkt alsof er wel een sprietje groen in de tuin van Martine te bespeuren valt.
Dit staat op de site van de overheid:
Evenementen
- Evenementen zijn alleen toegestaan van 06:00 tot 18:00 uur.
- Bij evenementen mogen maximaal 1250 mensen in een ruimte.
Haha wow inderdaad, de woonkamer is echt bijna hetzelfde.
Eerlijk? Ik zou wel een vlieg willen zijn daar
Dat was volgens mij niet de bedoeling. Van tevoren deelde ze al een keer beelden hoe het eruit zou gaan zien, en dat was toch wel anders dan bij Wil, andere kleuren, met roze erbij dacht ik. Ik ga 'ns effe checkenâŠ
Edit: ik zie het nergens hoor⊠zal ik wel gemist hebben dan
Ja een roze behang inderdaad. Maar qua indeling en type zetel en salontafels exact hetzelfde.
Ik vind het zo wonderlijk dat zij allebei niet houden van tongzoenen en dat nooit doen? Zij zeggen âecht iets uit mijn tienertijdâ. Is dit een ding??
I laf tongzoenen
Ik ben het niet vaak met W&T eens maar nu wel; ik houd ook niet van tongen. Nooit van gehouden ook.
Die tumbnail vind ik wel weer zo typisch
Ik vind dat eigenlijk wel een beetje een tienerding ja
Is meer ieder zân ding toch? Dat zij dat linken aan hun tienertijd. Vind het toen niet lekker maar nu juist wel
Ik vind het echt zo sexy en opwindend, kan me persoonlijk niet voorstellen seks te hebben zonder tongzoenen. Zoenen jullie dan wel uitgebreid of dat ook niet? Hoe maak je dan die overgang tussen âgewoonâ zoenen naar seks? Ik ben nu nieuwsgierig, haha.
Ik wilde precies hetzelfde typen! Kan me ook geen seks voorstellen zonder tongzoenen. Een gewone kus dekt de lading niet ofzo. Als we richting tongzoenen gaan weet ik âoh itâs on!â
Ja in die setting gebeurt het ook wel, maar vroeger ging je gewoon tongen om het tongen en dat doe ik echt niet meer haha
Jeeeeeezus wat een suffe mutsen. Ik bedoel: prima dat je niet meer tongzoent (onbegrijpelijk imho maar oke), maar hoe ze er over praten echt, vreselijk. Heb ze een tijd geleden ontvolgt omdat ik ze zat was maar het wordt alleen maar erger ook joh!
Wil zegt duidelijk dat ze tijdens de seks wel graag tongzoent
Haha ja precies dit. Heb ze ook ontvolgd onlangs maar kreeg gisteren t.ien in aanbevolen en dat dansen ⊠prima, You do you maar ik werd er ongemakkelijk van