Mommybloggerstopic #8

Opzich is 2K echt niet gek voor een business event met sprekers en overnachtingen en eten. Er zijn genoeg workshops of trainingen binnen mijn vakgebied waar ik een soortgelijk bedrag voor betaal.

Alleen dat hele cosmiclife gebeuren hoeft van mij niet, maargoed dat is persoonlijk :zipper_mouth_face:

3 likes

Geef nou maar gewoon toe dat je graag naar Magnetic Business Growth Meditatie wilt

6 likes

Nee, die Jorg is me favo, uiteraard.

4 likes

Bij een kapper bij mij in de stad hangt er nog een poster in de etalage met Jorg erop uit zijn kapsel model periode :grin:

6 likes

Ik stoor me altijd zo aan die inhammen en dat de rest zo hoog isā€¦ :face_with_hand_over_mouth:

28 likes

Doet me ergens anders aan denken

50 likes

HAHAHAH kak, kan het nu niet meer niet zien

10 likes

Als ik hem met dat kapsel zie hoor ik altijd in mijn hoofd: ā€œiā€™m johhny knoxvilleā€¦ and this isā€¦ā€ en de tuneā€¦

15 likes

Flauw, kan die man niks aan doen en is een groot punt van onzekerheid voor mega veel mannen.

63 likes

En vrouwen.

2 likes

Doet me altijd aan Jim Carrey denken.

8 likes

Hoe kun je je storen aan iets waar iemand niks aan kan doen, als iemand tegen jou zegt dat ze zich aan iets aan je lichaam storen denk je toch ook wtf rot op?

13 likes

Jeetje, het wordt weer erg letterlijk genomen. Laat ik het anders zeggen, het valt me altijd op. :upside_down_face:

3 likes

Haha deze hand-houding bij mannen (in het algemeen), whyy

7 likes

Dit vind ik ook zo bijzonder aan dit forum, best selectief over wat we al dan wel of niet over vrouwen en uiterlijk / opvoeding / gewoontes mogen zeggen ( samenvatting: helemaal niks want het gaat je niks aan) maar dan nu wel hi ha ho over de inhammen ( ?!?!) van een man. Dat is net zo goed niet okƩ en totaal onnodig. En die passief agressieve reactie erop ook niet.

17 likes

Ik meen gisteravond alle business weekend stories met coaches van de huismuts ook in het account van onpersoonlijke groei langs te hebben zien komen maar vanochtend zag ik het niet meer. Weggehaald, of heb ik dat nou gedroomd?:see_no_evil:

1 like

Ik heb ze niet gezien gister, wel Bowie Redman :joy:

3 likes

Lof Bowie :ok_hand:

1 like

Ik zou het hier zeker niet promoten

5 likes

Je hebt gelijk. Ik haal het weg.

Vorige bericht verwijderd. Wat stond er in; screenshot van een vaccinatiebewijzen insta waar Tien mee bevriend is.

2 likes