Omg en dit is waarschijnlijk het topje van de ijsberg nog maar, dan beschadig je toch echt je kind zo?
Dat je zelf een koude havercappu drinkt omdat je er een half uur foto’s van aan het maken ben a la, maar dit is echt ziekelijk.
Pfff arm kind… hartverscheurend
Oh nee wat erg.
ja ook dat ‘act like you’re crying’ en dat kind ‘ik bén aan het huilen’
0 erkenning voor het echte verdriet maar wel eisen dat het kind ‘beter’ huilt, moeder empathie tonen/meehuilen voor de camera en 2 seconden later in een kille dirigeerrol zitten. dat kind heeft geen idee hoe ze met emoties om kan gaan dadelijk.
echt heel triest en borderline abuse
Ja echt pijnlijk om te zien! En dat kind zegt het ook meerdere keren maar die moeder luistert gewoon niet.
Wow, ziek dit…
Edit: kwam dit artikel tegen Jordan Cheyenne Bio: From 'Girl Boss' to Canceled Mom Vlog Channel
Ze heeft haar YouTube kanaal gelukkig verwijderd
Zoooo wtf dit is nog veel erger dan dat ik dacht
Wow…echt heftig.
Benieuwd wat voor stoornissen dit op latere leeftijd oplevert bij deze generatie. Echt ziek gedrag v die moeder
Ik was nooit ‘fan’ van E.lise J.oanne, maar wat ze heeft meegemaakt met het overlijden van haar dochtertje is zo hartverscheurend. Ze post er over op haar stories en elke keer raakt het me zo erg. Niet te vatten door wat zij moeten gaan qua verdriet.
Edit: ik ben van plan elke campagne post van haar te liken want moet zo gek zijn om nu weer te moeten campagnes etc. uitwerken omdat er terug geld moet binnen komen, terwijl je nog verscheurd wordt door verdriet.
Oh my. Ik wist dat het erg was maar dit… dit is emotionele mishandeling? Hoe KUN je dit je kind aan doen.
Sinds haar wappie-bullshit heb ik haar en Manon ontvolgd eerder dit jaar. Lijken echt geen snuggere mensen te zijn.
Ik werd er ook echt stil van. Ook wat ze zei over het besef van tijd. Dat ze hoopt weer iets van zichzelf terug te vinden ooit. En dat je er per dag weer een klein stapje verder bent in het “mee leren omgaan”. Maar dat dat ook betekent dat haar dochtertje op enig moment langer niet meer leeft dan wel. Zo dubbel. Wat verschrikkelijk. Vind het heel knap hoe ze alles onder woorden brengt en zo eerlijk is over haar/hun proces
Hier het zelfde !
Die kwam ook wel even binnen, wat een verdriet. Ik vind de bloemen op maandag ook altijd zo’n mooi gebaar.
Hartverscheurend toch.
Die Yuyan is toch ook die geweldige manager van Annic?
Wat een cringe event dit (business weekend de huismuts). En dat alles voor maar 2000 euro!
Zij is ook de manager van de huismuts.
Dat lijken nog wel 2 kinderen, en die gaan een cursus geven van 2000 euro?!
Ik dacht even dat die linkse Amalia was…
Als iemand mij wil sponsoren, ga ik hier wel heen voor een live verslag hoor. Ben de beroerdste niet.