Zo lekker naief
Oh wat verschrikkelijk dit.
Ach Manon en Dwayne hebben net corona gehad dus die kunnen lekker hun herstelbewijs gebruiken.
Ik kwam dit op instagram tegen en vroeg mij oprecht af, zijn dit wel roetveegpieten? (Weet niet of dit het juiste topic is)
Weg. (Foto van een instagrammer waar roetveegpieten op Zouden staan)
ze hebben t randje in ieder geval wel heel erg opgezocht
Ik vind het ook twijfelachtig of je dit roetveeg mag noemen, maar de tekst erbij is sowieso fout
Dit zijn echt geen roetveeg pieten + alle andere kenmerken zijn er nog, lippenstift, pruik, etc. Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is voor mensen, als je naar de landelijke intocht kijkt dan zie je hoe het ook kan
Nee dit is ‘gewoon’ zwarte piet, zie ook de rode lippen en het haar
Nog zoveel intochten met zwarte pieten tegengekomen op instagram. Werd er oprecht ongemakkelijk van. 2021 c’mon.
Dan was de schoorsteen wel behoorlijk vies
Verbaasde me erover dat ze hier in het dorp gewoon ook nog ouderwetse pieten hebben. Echt volledig zwart, rode lippen en gouden oorbellen
Het is trouwens door instagram (wederom) verwijderd, dus ik zal het hier ook weghalen!
Uit nieuwsgierigheid de intocht in het dorp waar mijn ouders wonen opgezocht, en tot mijn verbazing was de intocht daar dit jaar met roetpieten. Ze bleven de afgelopen jaren hardnekkig vasthouden aan zwarte piet, en ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar uiteindelijk hadden ze blijkbaar toch door dat het echt niet langer kon.
Ik hoop dat ze hier ook tot dat inzicht komen maar heb er een hard hoofd in.
Omg Sanny, hoe groot is je ego als je je eigen voornaam verwerkt in een product zoals een planner.
Oud nieuws want dit is versie 2, maar ik kom hier nu pas achter en moet mijn verontwaardiging toch ergens kwijt haha.
Mascha doet toch precies hetzelfde?
Wat is er toch met insta mommy’s en het delen van poep verhalen van hun kinderen? Ik open mijn bedrijfs insta en 4 posts van verschillende mensen over de poep van hun kind. Gelijk allemaal ontvolgt. Iedereen poept, zo bijzonder is je kind niet dat ie kan poepen en dat je het moet delen.
Het is toch haar product, van haar als merk? En, de Mascha planner?
Vind ik ook gek.
Ik vind het wel grappig eigenlijk! Zou niet met een tas ervan gaan lopen maar dat zou ik met ‘structuur junkie’ ook echt niet doen
ergens weet je wel dat dit er zo aan toe zal gaan in de mommyvlog wereld maar t zo zien… 😵💫😵💫