Mommybloggerstopic #8

Ik word echt niet goed dat Elise B bijna dagelijks een story wijt over het al dan wel of niet doorslapen / vroeg wakker worden van haar kinderen. Ik bedoel prima als je daar eens wat over kwijt wil, we kennen allemaal de struggle, maar gewoon dagelijks? Wat een obsessie, lijkt mij er ook niet makkelijker op worden als het je zo bezig houdt.

Toch maar weer ontvolgt.
———-

In dat kader;

Wie kent leuke niet- Nederlandse families op Instagram of YouTube om te volgen?

10 likes

Africlowns :eek:

2 likes

Oh oké maar ik wist nog niet dat Anouk daar AL JAREN komt en er AL JAREN mensen helpt!!

3 likes

Nee dus sta jij even met je mond vol tanden nu! Sanny moest zowat kotsen van de stront ja hoe durf je

7 likes

Ugh wanneer wordt het ze duudelijk dat het niet vooral gaat om dat JIJ je lekker voelt daarna (lekker white savioirism, leuke kiekjes met zielige kindjes of hondjes voor op the gram etc) maar dat het doel zou moeten zijn dat in de eerste plaats de ander (het goede doel / organisatie ) er echt mee geholpen wordt.

1 like

Is t al iemand opgevallen dat die goede doelen niks posten over de roze overallen die langs zijn geweest…

41 likes

Man man man, die “Purel.ei” troep kan ik ook niet meer aanzien.

All over the place.

21 likes

Duidelijk, blij dat ze dit heeft gedeeld. Kan je dus gebruiken bij een klootzak of een homo, want dat is natuurlijk hetzelfde… :flushed:

2 likes

Aldus Paulien Tilstra

17 likes

:joy: Weetje tegen zoveel stomheid is gewoon niet meer op te boksen.

82 likes

afbeelding

11 likes

8 likes

Ja want die app is het probleem. Verder is er niets aan de hand of zo :roll_eyes:

23 likes

Doet me hieraan denken haha, iemand die iets soortgelijks had geplaatst en mensen daar allemaal mee aan de haal gingen :sweat_smile:

64 likes

Als je het niet ziet, is er het niet toch :joy:

6 likes

Die story’s van Paulien. Echt om te janken. Ze is al heel de week bezig, ik vind het echt te beschamend voor woorden…

8 likes

Begrijp sowieso niet waarom die zusjes zoveel volgers hebben. Vind ze echt saai en zoals iedereen op insta.

7 likes

De reactie van Debbie is dan wel weer goud :ok_hand:

123 likes

Wajow, ik kwam dit tegen op tiktok.
Echt bizar hoe sommige influencers denken dat dit gedrag oké is.

9 likes

Oke maar… hoezo pas op 01-12 en niet op 13-11 om 21:05. Dan zijn we NU van alle problemen af :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

13 likes