Haha nee heeft ze dit echt gezegd?
Sure Jan
En over die foto van de huismuts in die zwembad die @Jones deelt, hoe vaak hebben ze zo spontaan in die band heen en weer moeten lopen voor dit er zo opstond. Ik bedoel het ziet er helemaal spontaan enzo uit maar het is net zo nep als een willekeurige reclame foto in een glossy. Behalve dat dit aan ons verkocht wordt als zijnde “wel echt”
Ja zoiets dat ze bang was dat de " meisjes " zouden denken dat ze niet leuk genoeg waren om te delen en dat het steeds lastiger werd om ze niet te delen omdat de vlogs dan minder spontaan zouden zijn. Ik vraag mij af hoe ver iets spontaan zou kunnen zijn wanneer kinderen steeds worden gefilmd ik denk dat ze al op zo’n jonge leeftijd zo bewust zijn dat ze worden gefilmd en dat ze een rolletje moeten spelen
Holy shit
Ik vraag me echt altijd af hoe influencers dit hun strot uitkrijgen en dit voor zichzelf kunnen verantwoorden. Gaan ze dan uiteindelijk gewoon geloven in hun eigen bullshit of zo. Ik zou me forever schuldig en kut voelen als ik m’n kind in ook maar één gesponsorde post zou plaatsen met enkel haar voet of zo en deze mensen hebben daar gewoon geen last van. Bijna fascinerend of zo.
Dat denk ik wel in dit geval.
Overigens zijn we allemaal verbaasd dat kelly geen 40 is, maar ik ben tegelijkertijd net zo verbaasd dat sjenkie geen 8 meer is. Dat is echt een kleuter in het lijf van een volwassen vent. Goed stel samen
Over gelijkwaardige relaties gesproken
Ben jij nou zelf Demi?
Ja dat kan je wel bij elk bericht hier neerzetten
Dames en heren, er is een reactie van Sanny op de reactie van Loïs!
Wat dan. Ben door beiden geblokt
Oke hans zet het dan meteen even hier neer
Over welke foto hebben ze het trouwens? 15 jaar geleden maar Sanny had toch ook een post met haarzelf en een stel kinderen gepost, of was dat Anouk en dan 15 jaar geleden…? Zo lastig met blonde mensen
Edit: zo droog dat ze niet post ‘oh ja hahaha maakt niet uit joh!! Alles heeft 2 kanten peace love’ en gewoon begint met ‘… ’ Ik mag haar wel, boeiend of influencers consistente content maken, zij spreekt anderen consistent aan op hun domme gedrag
Ai ai ai
Een weeshuis in Cambodja heb je ook niets te zoeken Sanny, dat is nou juist het punt.
Echt zoveel meer respect voor Sanny nu ik weet dat ze wel een hele week in een vies en simpel huisje heeft geslapen.
Gelukkig waren de honden zelf ook vies? Ja fijn!
Login • Instagram Over een van deze foto’s volgens mij. Die dat ze een gezellige polonaise doet
Ik geloof niks over het toestemming vragen voor fotos eigenlijk