Iemand recent nog wat van Wil en/of Tien gehoord?
Ja ik denk dat je de mijne bedoelt. Ik heb kritiek geleverd en ben nu geblokt en mijn commentaar is weg. Domme trut die ze is.
Ik had iets in de trant van ‘wat een grap, je houdt zoveel van de natuur maar je tuin ligt vol tegels’ gezegd. Omdat ik dat ook echt vind. Al dat loze gelul altijd, maak het eens een keer waar in daden ipv mooie zweverige praatjes. Maar zoals verwacht, alleen ‘positieve’ mensen welkom. Slijmballen en hielenlikkers dus.
Nou meittt, zeker een funny fact! Komt vast omdat ze allemaal totally in-line met de moon zijn. Heeft vast niets te maken met dat ze allemaal gratis kleding hebben gekregen voor de trip
Lekker met de meiden wereld redden
Kelly Caresse krijgt een 4e dochter. Moest gelijk aan Wil van Tien denken met haar piemelkwartet. Kelly Caresse heeft een k*ttenkwartet nu.
Ik vind het meest schrikbarende nog steeds dat Kelly geen vrouw van 40+ is.
Ik kan er echt niet bij dat wij bijna dezelfde leeftijd hebben.
Edit: Kelly is 4 jaar jonger dan Mascha??!! Hoe dan
Elise Joanne reageerde dus serieus op die post met “vaginabrigade” oid
Heerlijk hoe je de een wel censureert en de ander niet😂
Schaamteloos werkelijk
Genant
Ja, heerlijk toch? En waarom niet combineren met fashion? Neem Majoor Bosshardt bijvoorbeeld. Leek mij een heerlijk lief mens maar heb het idee dat haar stylist een creatief blok had. Ze had ook daklozen kunnen helpen én met wat lekkere frisse lookjes de daklozen kunnen laten zien wat de laatste fashion was. Zo’n gemiste kans…
Misschien een gekke vraag, maar Rachel is niet wit. Hoe zit het dan met White privilege en white saviorism? Of gaat die vlieger alsnog op, omdat ze niet echt zwart is?
Ik dacht namelijk net aan Serena die toen vertelde dat ze last had van racisme, dus dan zal rachel dat misschien ook hebben ervaren?
Waarschijnlijk is het een onschuldig kind dat achter dit account zit, maar ik zou het zo creepy vinden om ineens een fanaccount van m’n BABY tegen te komen op insta.
Ja dat hoop je maar. Als ik zie wat voor reacties Mascha krijgt, zijn er ook genoeg volwassenen gek genoeg om dit te doen.
Kelly is het voorbeeld van iemand met een oude ziel die is forever onbestemde moeke ergens in de 40
The OG Miss Etam.
Ik blijf het bizar vinden hoe Kelly altijd heel sterk tegen kinderen op sm was. Ze was echt jaren lang heel erg tegen en ineens veranderde dat
Nee dat is niet waar aldus Kelly
Omdat de kinderen anders een minderwaardigheidscomplex konden krijgen als ze niet gedeeld werden of ze niet leuk genoeg waren