Mommybloggerstopic #8

:neutral_face:

Oké zij is nu officieel mijn BEC.

Ik kan dat tuitlipje ook niet meer verdragen.
Vond haar eerst wel leuk om te volgen, zo jammer.

16 likes

Laat het stoppen. Niet nu ook de blonde insta trienen aan de spiriwiri tarot cursussen gaan 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

Wedde dat ze volgende maand zelf readings a 100 euro voor 4 kaartjes gaat aanbieden.

15 likes

Nou maak je borst maar nat!!!

9 likes

Gelukkig zitten wij zure wijven allemaal niet op insta.

:clown_face:

16 likes

Waarom moeten al die influcena’s toch een planner? Wat valt er te plannen als je iedere dag leeft volgens de LOA?

26 likes

Zo da’s op zich wel knap al deze ontdekkingen en persoonlijke groei na 3 dagen resort

19 likes

Ik mag toch hopen dat meer dan 0,01% van haar volgers inziet dat deze trip niet klopt

8 likes

Alsof ze op een maandenlange wereldreis is geweest :joy:

2 likes

Je kunt nu ook stemmen op de lodenleeuw. Ik heb gestemd op de Bellinga’s de meest irritante influencers. Deze mensen moeten echt aangepakt worden.

10 likes

En dan ook nog een beetje reclame staan maken. Echt in welke wereld leven deze mensen

3 likes

Sorry voor de dubbelpost maar omfg. Die stichtingen zijn er niet om jou iets te leren meid.

8 likes

Hoort verhalen aan van mishandelde vrouwen: Nou daar heb ik dus zo’n frisse andere kijk van gekregen

22 likes

Even hélemaal tot jezelf komen in het blijf van m’n lijf huis

20 likes

Nog net geen: Ik heb mijn man een dikke knuffel gegeven #countyourblessings

9 likes

Tien:
https://www.instagram.com/reel/CWDfaXSIRRZ/?utm_medium=copy_link

Ook Tien:
Tuin asfalteren

26 likes

Eye-opener door het bezoeken van vrouwen met dichtgeslagen ogen… wauw…

1 like

Liefde voor de natuur maar niet in mijn achtertuin, want dat is teveel werk :+1:t2:

Disclaimer: dat is dus niet mijn gedachte maar wat tien uitvoert…

7 likes

Misschien heeft ze ingezien dat een all-inclusive resort fijner is dan een eigen vakantiehuis?

5 likes

Wat een domme trut is zij ook. Al dat pretentieuze gelul altijd. Doe eens écht iets dat helpt voor de natuur.

6 likes

Lol

Het voelt als thuiskomen en worden niet voor niets krachtplekken genoemd. En ja, veel mensen voelen zich nog steeds oncomfortabel of vinden het maar raar of “zweef” maar wat er is eigenlijk zo raar aan om je op te laden aan de natuur aangezien dat is waar we een onderdeel van zijn?

maar als ze in haar eigen tuin staan zijn het “allemaal struiken en shit en weet ik het wat” en is groen gewoon niets voor haar.

11 likes