Mommybloggerstopic #8

Haha ja die is perfect om op zo een walgelijke en kansloze reactie te reageren :laughing:

5 likes

Hahaha of ze is Co ofzo. Ook zo hypocriet.

4 likes

Hoezo is Co hypocriet? Ik heb haar al een tijdje niet gevolgd

1 like

Volgens mij heb je ‘okĂ© jongens volgens mij heb ik de term white privilege verkeerd begrepen, brb ik ga me even inlezen’ verkeerd gespeld.

26 likes

Precies de reactie die ik van mijn 1-jarige verwacht

giphy

8 likes

Like = kleinebheem heurt bij de manifesterende :dizzy: wereldwijven :dizzy:
Reactie = kleinebheem wilt bij de manifesterende :dizzy: wereldwijven :dizzy: horen

3 likes

Echt om te janken dat dit niet sarcastisch bedoeld is. :woman_facepalming:

4 likes

Geen spon maar wel een kortingscode, ik snap die niet of zit daar een verschil in?

2 likes

Ik heb het idee dat influencers pas iets als"spon" zien als ze ervoor betaald worden, maar ik zie dit ook wel als gesponsord worden eigenlijk. Ze zegt ook “ook besparen” dus ze zal het in ieder geval niet voor de volle mep gekocht hebben

2 likes

Influencers krijgen soms gratis producten, affiliate links/kortingscodes waarbij ze een deel van de opbrengst krijgen of gewoon betaalde content.

4 likes

Als je alles hier zo kansloos en walgelijk vindt, wat doe je hier dan? Misschien is er ergens wel een leuk ander forum voor je waar je je white tears kunt plengen als het hier zo kut is allemaal.

4 likes

Forum voor democratie bijvoorbeeld.

57 likes

Ja precies dit. Ik kan alleen over dieren praten maar ik heb ook wel eens een dagje hokken schoongemaakt en honden uitgelaten omdat ik vrij was en niks te doen had. Dat waarderen ze wel degelijk maar wat ik hier vooral zie is dat de goede doelen bijzaak zijn of een soort backdrop voor social media. Alles draait om hunzelf.

En juist als influencer kan je zoveel meer doen. Vraag Corendon om iets te doneren, doneer zelf wat van al je ad inkomsten, roep je volgers op om jouw voorbeeld te volgen. Met een ochtendje hokken schoonmaken kan een goed doel niet de huur, personeel en spullen etc betalen. En uiteraard zijn er gewoon goede doelen bij jou in de buurt die je kunt steunen.

Uiteindelijk gaat deze trip gewoon om vrouwen die willen chillen op het eiland en elkaar een klopje op de rug geven dat ze zo goed bezig zijn.

25 likes

Ze was nogal laks met de coronaregels. Voerde ze alleen uit hoe het haar uitkwam, iedereen kwam gewoon over de vloer bij haar in Amsterdam
 etc. Ze zei er niet veel zelf over maar ze negeerde het gewoon, deed alsof er helemaal geen sprake van is/was. En nu zit ze lekker op curacao.

Jeetje dat ze ook gewoon doorgaan met op dezelfde toon door posten over hub helden daden. Het doet me heel erg denken aan ‘green washing’ maar dan met vrijwilligerswerk.

1 like

Het meeste is al gezegd maar toch

Ik had een VOG en een eed nodig. Juist omdat werken met kwetsbare groepen een big deal is.

4 likes

Al die mommy influencers die gesponsord zijn door maxi cosi en ff een autostoel, co-sleeper, volledige kinderwagen, wipstoel en kinder eetstoel krijgen voor een paar posts en filmpjes. JaloerssđŸ˜©

3 likes

Vond dit wel verhelderend.

Maar als ‘consument’ is het natuurlijk een beetje potato potatoe.

1 like

Ja ik ben het hier (het artikel) dus ook niet helemaal mee eens :stuck_out_tongue:
Al is het wel al 100x beter als “gekregen” gemeld wordt ipv niks te melden of “maar ik heb er niet voor betaald gekregen”

1 like

Je mist totaal het punt. Ook voor jou hoop ik dat je dit over een paar jaar wel snapt.

1 like