Mommybloggerstopic #8

Laatste post van Sanny al gezien? Daar wordt echt keihard gewerkt hoor… :roll_eyes: En maar roepen dat ze daar écht een verschil maken in hun kekke roze overall. Het is gewoon een snoepreisje (mag best!), maar gooi er niet zo’n schijnheilig wereldverbeteraarsausje overheen. Ik erger me er kapot aan en ben blij dat tenminste één andere influencer het benoemt (en nee, ben verder geen Lois fan, maar dat dit privilige is, is toch overduidelijk?). We gaan :sparkles:licht brengen :sparkles:, het is om je dood te schamen.

Ik denk overigens dat de Huismuts het wel door heeft inmiddels, die plaatst niet voor niets alleen maar stories en geen blijvende posts.

16 likes

Ben ook echt benieuwd hoeveel aandacht ze hier aan blijven besteden als ze weer terug zijn uit curaçao.

Ik vind echt t toppunt van dit alles dat ze gewoon vooraf niet bedacht hebben dat ze deze kritiek zouden krijgen, ze hebben zo’n ongelooflijk hoge pet van zichzelf op.
Of ze hebben dit wel voorzien, maar ze hebben schijt, dat kan natuurlijk ook.

7 likes

Sanny heeft de post met heel veel kritische comments (waaronder van Marketingvrouw) verwijderd van IG…

7 likes

Kritiek verwijderen dus…

3 likes

Het klonk vooraf misschien nog best ok ‘we gaan daar vooral meehelpen en aandacht vragen voor de goede doelen’.
Maar in vergelijking met de aandacht die ze voor hun outfits hebben, de nadruk op hun luxe hotel (‘even een roomtour, kijk nou mooi!’), vip-lounge en cocktails aan het strand steekt het goede doelen-deel er schraal bij af. Dat hadden ze (en hun omgeving) wellicht niet zo ingeschat voor vertrek

8 likes

Wat mij vooral stoort is alles eromheen. Een paar dagen bij zo’n stichting helpen en bv volgers oproepen aan goede doelen te doneren is voor mij geen probleem.

Maar je ziet eerst al filmpjes voorbij komen van hun gepersonaliseerde koffers in de privé ontbijtlounge op Schiphol. Dan allerlei beelden van hun gigantische kamers op een duur all in resort. Hun gepersonaliseerde matchende kleding en hoe erg ze aan het genieten en het lachen zijn met z’n allen.
Het constante zie ons eens leuk en geweldig zijn.
Het zou vast gewaardeerd worden dat ze wat dierenhokken hebben schoongemaakt, maar dat ook wel zonder die hele poppenkast eromheen toch?
Het lijkt ze daardoor meer om hun eigen gevoel en aanzien te gaan, dan om de mensen/dieren die ze willen helpen.

40 likes

Ja precies dit

Ik wist eigenlijk quasi niks over ‘white privilege’ tot ik begon mee te lezen (en soms te posten) in dit topic.

Ik geef toe dat ik ook meerdere keren het onderwerp opnieuw moest lezen, laten bezinken etc. vooraleer ik me er steeds meer bewust van werd dat het heel belangrijk is dat dit blijft aangekaart worden.

Nu merk ik dat ik in mn dagelijks leven er ook over begin tegen mensen die net als ik geen flauw idee hadden over hun privilege.

Ik ben dus eigenlijk net heel ‘dankbaar’ dat ik deze info uit het topic gehaald heb of ik was me nooit voldoende bewust geweest hiervan.

Dus wat mij betreft kan het niet genoeg herhaald worden. En als je in eerste instantie met je ogen rolt, raad ik aan om te achterhalen van waar die ergernis komt EN om er toch meer over op te zoeken of minstens de goed onderbouwde posts van dit forum hierover te lezen.

Sorry ik typ op mijn telefoon dus mijn post komt wellicht niet zo over als ik hem bedoel, maar ik bedoel het dus alleen maar positief. Het hier posten over white privilege kan echt ogen openen, zeker voor mensen die er anders in hun omgeving niet mee zouden geconfronteerd worden.

44 likes

Herkenbaar, ik ben zelf ook echt enorm aan het denken gezet door dit forum. De posts van Marketingvrouw hier zijn ook enorm waardevol geweest.

13 likes

Laf

Edit: laf of attraction

(Sorry)

4 likes

Misschien moet dit het chapter zijn dat je niet out loud leest

2 likes

Ok maar ondertussen komt Sanny er dus weer mooi mee weg. Volgens mij leest ze gewoon mee en dacht ze zo mooi moment om sneaky te deleten want op het forum gaat de aandacht nu toch naar iemand anders.

Ze heeft trouwens niet alleen comments verwijderd, de hele post is weg…

2 likes

Klinkt meer als :sparkles: jaloezie :sparkles: dit. Wat maakt het uit waar ze verblijven en wat ze dragen? Zij werken als influencers ook hard genoeg hier voor. En ja, dit zijn dan één van die voordelen daarvan: uitgenodigd worden door Corendon, was het toch? Voor een weekendje paradise en een paar uur helpen met zielige diertjes. Het enige wat hier zo kansloos en walgelijk aan is, is jullie. De jaloezie en misgunning spat er vanaf maar ik zeg niks :frog::coffee:

6 likes

:no_mouth: Ik weet niet wat ik hier op moet zeggen. Dat is toch het hele punt niet. Je lijkt je ook wel persoonlijk aangevallen te voelen.

Ik zou trouwens echt geen nee zeggen tegen een gratis vakantie op dat resort, maar ik ervaar echt 0,0 behoefte om Social media te hebben en mijn privéleven online te zetten in ruil daarvoor.

5 likes

Je bent óf Lois die dit forum probeert te testen, óf iemand uit de Sanny groep, kan niet anders. :wink:

22 likes

Je snapt echt precies 0,0 het hele punt niet. En je staat er blijkbaar ook niet voor open.

9 likes

Was het maar zo’n feest.

77 likes

Haar naam wordt iig goed gespeld steeds :stuck_out_tongue: dus daar alvast voor geslaagd.

5 likes

Ik ga wel stuk om die :thumbsup: likes die uitgedeeld worden :sweat_smile:

26 likes