Ik vind het eigenlijk wel heel schattig. Als ik het geld had zou ik het best neerleggen. Leuk toch? Je kunt dan ook dezelfde kleertjes aandoen enz als de echte baby. Of je kunt vlogs naspelen.
geintje
Ik vind het eigenlijk wel heel schattig. Als ik het geld had zou ik het best neerleggen. Leuk toch? Je kunt dan ook dezelfde kleertjes aandoen enz als de echte baby. Of je kunt vlogs naspelen.
geintje
Met een kleine inzameling is het geld zo bij elkaar, wat houdt ons tegen. Mogen we er omstebeurt mee.
En dan gewoon doen of het een echte baby is. Kun je spondeals regelen
Omg… vind zoveel merchandise al gek dat sommige vlog families dat hebben maar dit klinkt gewoon als de Speld ?? Hoe verzin je het
Dat ze het aanbieden is al raar, maar er zijn dus ook daadwerkelijk mensen die dit kopen? Dan ben je toch niet goed.
Ja ik wil wel heel naïef nu zeggen van; misschien flopt het hele product nog, maar ik weet idd zeker dat er mensen idioot genoeg zijn om dit te kopen helaaaaaas
Brrrr
Ik wil alleen maar doneren op jouw persoonlijke rekening hoor.
Iel. Straks koopt zo’n doll fetishist of pedo zo’n pop.
Wat vinden jullie van de nieuwe vlog van alboe/kim?
Die “het echte leven” laat zien van een alleenstaande moeder.
Vanochtend gekeken… maar hebben ‘t idee dat wij iets mis doen in het leven…
Hoezo dan?
Nog niet gezien overigens.
Alles gaat zo easy en chill…
Yesss!!! Ik heb me hier deze week weer zo over verbaasd. Iemand die deelt dat ze het voortgangsrapport van haar kind heeft gekregen van school en of haar volgers het leuk vinden als ze dat deelt. En 90% stemt ja.
Echt wtf.
Ook eentje: “als we binnen een week de 10.000 volgers bereiken laat ik mijn kinderen herkenbaar zien!”
Ik kreeg begin dit jaar commentaar in onze vrienden-groepsapp (prive, whatsapp) dat ik geen foto’s wilde maken van het basisschoolrapport van mijn 6-jarige zoon om door te sturen. Heb gewoon verteld dat het een heel mooi rapport is en dat het goed bij hem past. Vind dat privé voor hem en niet al onze vrienden hoeven zijn rapport in geuren en kleuren op hun telefoon te hebben staan… kom dat lekker hier thuis doorbladeren als je op de koffie komt.
Groot gelijk!
Alleen maar super fijn toch? Ze benoemt dat ze echt een heel heftig jaar heeft gehad, ben alleen maar blij dat het nu beter gaat. Ik snap misschien je bericht niet
Dat ik me afvraag of dit een eerlijk beeld is wat ze presenteert.
Huh waarom vinden je vrienden dat in Godsnaam interessant?