Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Geen woorden voor…

Wat verschrikkelijk

1 like

Zo sneu… wat een verlies.

Van haar vorige zoon is ze toen ook te vroeg bevallen toch, in Italië? Leek me ook al zo pittig.

Ach jeetje… wat vreselijk. Ze hadden ook al zoveel moeite om zwanger te worden… :pleading_face:

4 likes

Ik zag het… echt heel erg afschuwelijk

1 like

Ik lees net dat het dochtertje van pauline wingelaar stil is geboren met 22 weken. Zo verdrietig voor ze, zeker omdat het allemaal al niet vanzelfsprekend was voor ze (deze) zwangerschap.

1 like

Wat vreselijk :cry: rillingen

2 likes

Pff ik moet er gewoon van huilen :broken_heart:

Och nee wat intens verdrietig!

2 likes

Overigens een prachtig kaartje en een super mooi gedichtje.

2 likes

Oh getver wat naar. Het duurde volgens mij ook best lang om zwanger te worden. Kippenvel.

1 like

Nooo, arme Pauline (en man/familie) :cry::cry:

2 likes

Ik hoop heel erg dat ze zich niet verplicht voelde dit te filmen voor echte gooische moeders.
Dat ze dit als familie goed kunnen verwerken en dat het uiteindelijk een plekje krijgt.

8 likes

Ahhhhh wat vreselijk voor Paulien en Harmen. Heel verdrietig😢

Vond de video over de verloving van Bonnie en Nick heel leuk :smiling_face_with_three_hearts: Sowieso zijn ze echt couple goals, het ziet er altijd uit alsof ze het zo gezellig hebben samen en perfect bij elkaar passen

39 likes

Hebben Rachel en Willem een open relatie? Zie stories. Want dat is niet Willem toch? En wel erg close dan met een vriend.

1 like

Ik insta openen, verwachtend om een wildvreemde man haar te zien motorboaten, maar het is een arm vasthouden en die een klein beetje strelen?

TIL dat ik een geheime affaire met al m’n mannelijke vrienden én m’n eigen broer heb.

45 likes

Gasp…incest

3 likes

Sweet home Utrecht

4 likes

Haha ze hebben overduidelijk een pilletje op, daar kun je nogal ehm knuffelig van worden enzo

7 likes