Mommybloggerstopic #7

Jaaa dat zeker waar inderdaad.
en opzich dat je het voor je eigen interesse wil weten snap ik of nja kan ik inkomen. Maar waarom dit nog delen op insta?

Ben echt benieuwd hoe de vork nu in de steel zit.
Aangezien Marilyn echt alles zo makkelijk kan onderbouwen mocht het niet waar zijn. En natuurlijk ook bijzonder dat gisteren alles over die inzameling nog op haar insta stond en vandaag niet meer blijft ook wel bijzonder

1 like

Hahahaha ik heb ook gewoon gezegd dat ik 250 euro gedoneerde heb hoor (niet echt want /care)

Superwaterdicht bewijs dit.

8 likes

En rechts nog allemaal hartjes

Ik kom er nu achter dat merlin en marilyn niet dezelfde persoon zijn.

Deze strijd der nietszeggende micromommybloggers is verwarrend.

60 likes

Te weinig subtiele verwijzingen naar seks met minderjarigen/hoeren/oude vrouwen

2 likes

Marilyn inmiddels niet meer door haar groeiende aantal volgers :sweat_smile:

Ik zou het ook nog geloven als die twee samenwerken en het een vooropgezet plan blijkt :stuck_out_tongue: een plan voor wat, geen idee, maar alles is mogelijk op sociale media denk ik

1 like

Ja ik vind nog het meest schokkende dat er dus een grote groep vrouwen de privacy van hun kinderen verkoopt voor wat gratis kleding en minder dan 10k volgers.
:face_vomiting:

17 likes

Ik wacht nog op het gebruik van ‘erotisch’ dan is mijn theorie onomstotelijk bewezen

2 likes

Merlin in d’r huisje vanavond:

35 likes

Bijzonder altijd dat niemand even het antwoord af kan wachten of iets wel/niet gepost mag worden. De afspraak is geen screenshots van besloten accounts. Ze zijn met een reden afgeschermd. De screenshots zijn verwijderd.

16 likes

Ok, even als tegenhanger van al die corona stories van Martine en co die regelmatig gedeeld worden. Go see the stories van Janne Schuijn :raised_hands::raised_hands::raised_hands:

Ik vind screenshotten en hier posten een beetje veel gedoe, maar zou zeggen neem een kijkje want what’s not to love :heart:

30 likes

Ja zij kan het zo goed verwoorden, sta helemaal achter haar stories. Ben wel benieuwd naar haar mening over coaching etc aangezien ze zelf ook in die wereld lijkt te zitten.

1 like

Janne is geweldig :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik denk dat Linda echt gelooft in die bloedtesten, Annic daar een ‘goede’ ervaring mee had in haar wens om zwanger te worden en ze een business kans zag.
Annic maakte in haar vlog ook heel shady reclame voor die testen. Door eerst te benoemen dat ze weinig energie en andere vage klachten had, en toen na een tijdje dat ze van een parasiet af was, afgevallen was en zich weer energiek en fantastisch voelde. Kwam door die emb test natuurlijk en het “”“advies”’ dat daar uit kwam. En poef daar was mamaworden en he die verkochten die test. Annic wist echt wel wat ze deed.
Het is alleen gebleken dat een onzinnig medisch product vol valse beloftes aan je volgers verkopen andere koek is dan je eigen schoenencollectie of een kortingscode van de prenatal. Ik denk dat ze dat echt verkeerd heeft ingeschat.

23 likes

En vergeet niet dat Annic met volle maan het hele business plan op een kladblaadje zo heeft geschreven. Dat kon natuurlijk alleen maar magisch worden :dizzy:

30 likes

Ik vind dit zo bizar:

Deze familie verkoopt een levensechte pop die eruit ziet als hun baby. Ik snap daar echt niks van, niet waarom je zoiets verkoopt en al helemaal niet wie dat wil kopen? Echt creepy. Het is ook niet echt om mee te spelen volgens mij.

12 likes

Heeeeeeeeeeel creepy :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

2 likes

Wow dat is echt next level :scream:

4 likes

Gadverdamme… :rage: