Mommybloggerstopic #7

Ik val ook echt van de ene verbazing in de andere van wat ik hier afgelopen weken allemaal gelezen heb, de rare verwachtingen van ‘vrienden’ en het commentaar dat er geleverd wordt op je persoonlijke leven.
Het is geen wonder dat ik er maar weinig heb, en thank God honestly. Wat een gezeik al dat ‘gebemoei’.

6 likes

Alleenstaande moeders kunnen toch ook gewoon een relaxed leven hebben?

Leuk en aardig, maar bijv Michelle Bollen volgt ze nog gewoon. Iemand die toch behoorlijk veel (al dan niet positief) van haar kinderen laat zien.

1 like

Ja, maar door alle media en bekenden in die situatie heb ik er blijkbaar een negatiever beeld bij.

Dan denk ik niet gelijk aan iemand die altijd goed in de makeup/haar zit en in een vrijstaande kast woont, en alleen maar leuke dingen zie doen met haar meiden.

2 likes

Door die optie te geven dat ze ze misschien mute heeft het niet zoveel impact.

4 likes

Ik heb er genoeg maar gewoon hele normale mensen, heb er in m’n 20s alle bemoeials, aandachtsvragers en mensen met continue problemen uitgefliterd en het is zo fijn om nooit meer gezeik met vrienden te hebben.

4 likes

Oké, maar heb je ondertussen al een relatie of wa?

4 likes

Nee maar wel drie kinderen :pray:t3:

1 like

Precies, kan iedereen wel zeggen dat ‘ie gaat muten. Niemand die het kan controleren. Beetje slap als je zo’n stemming op Instagram slingert.

3 likes

Plus, Debbie kent veel van die mensen in het echt. Zeg het ze dan persoonlijk. Ik vind Debbie wel queen ‘berichten op insta posten die over iemand gaan die ze kent’. Beetje laf.

10 likes

Elise zit met Vita op Ibiza eerlijk is eerlijk het ziet er mega chill uit! Ben benieuwd naar de vlog

Alweer?! Belachelijk om alweer op vakantie te gaan terwijl je twee kleine kinderen hebt.

(grapje)

14 likes

Ja, ik ook!
Nog eens een Blond Tiger video, hoop ik. Gewoon 2 zussen die zich amuseren, genieten en klagend overdrijven over zowat alles. :smiley: Zin in!

Al blijft het mij wel bij dat Vita bezig is met een EDM test omdat het een soort van APK voor je lichaam is. :frowning:
Ik kan best tegen hun overdreven manier van doen over alles, maar die onzin steekt me wel tegen.

4 likes

Kelly is weer zwanger

5 likes

Ik hoop wel van een meisje want hoe is ze anders nog een #meisjesmama

14 likes

:tada:

3 likes

Zie dat ze schrijft dat het haar vierde zwangerschap is. Het is toch de vijfde of vergis ik me?

1 like

2 likes

Jezus Christus man, gaan mensen je daar ook nog op corrigeren. Zo schaamteloos. Laat deze vrouw het noemen hoe ze wil. Het is niet alsof ze het vergeten is hè.

97 likes

#mamavan3meisjesen1jongen is wel een lange hashtag ook, mocht het wel een jongetje zijn :crazy_face:

5 likes