Mommybloggerstopic #5

Willemijn heeft ook meerdere posts van die Isa Greens geliked. Zou me niets verbazen als ze er gewoon hetzelfde instaat als Tien.

2 likes

Ik kan haar naam ook niet meer lezen zonder daaraan te denken, haha.

1 like

Natuurlijk is dit een retorische vraag :stuck_out_tongue:
Ben bijna beledigd dat iemand hier nog niet zou weten wat een lage pet ik op heb van bijna alle influenza’s :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

1 like

Ik vraag me dan wel af van ja leuk dat zij niet bang is voor de dood. Maar wat als haar ouders iets overkomt bijvoorbeeld?
Ik denk dat wil idd er hetzelfde in staat. Of er niet echt goed over nadenkt. Die was toch ook annic fan, terwijl ze zelf door een vreselijke tijd ging met haar baby. Ik kan dat niet echt met elkaar rijmen.

4 likes

God wat afschuwelijk.

Ja ik snap het gewoon echt niet, zelfs al zou je niet uit jezelf begrijpen hoe angstig je kan zijn in deze situatie, je hebt toch zelf zieke of oude of anderszins kwetsbare mensen in je omgeving, er komen toch genoeg hartverscheurende verhalen in het nieuws??? Over mensen die inderdaad in eenzaamheid moeten sterven. Maar nee je gezicht niet hoeven bedekken en lekker kunnen winkelen en koffie drinken zal wel belangrijker zijn voor dit soort types. Met zorgen om ‘ander leed’ en geneuzel over immuunsystemen boosten als een heel dun laagje beschaving over ongebreideld egoïsme.

Vind het serieus een indicatie van dat er iets met je mis is als mens als je vindt dat we maar gewoon ff een hoop doden op de koop toe moeten nemen en daarna weer verder zoals voorheen. Walgelijk.

5 likes

Leuk ook voor haar twee jonge kinderen

5 likes

Vind het enerzijds jammer dat ik die een na laatste post van Isagreens heb ge-report, nu kan ik hem niet meer lezen met alle domme comments. Maar anderzijds is het maar beter want word echt niet goed van teveel gekkies.
Val echt van de ene verbazing in de andere de laatste tijd wat mensen allemaal uitkramen.
Nu wordt er ook veel geroepen over dat er “AL DIE TIJD al een medicijn was maar De Jonge hield die voor ons achter en nu moet hij 25 jaar de cel in!!1!” En dat medicijn is dan een cocktail van vitD, zink en nog iets. Wtf.

2 likes

Van mij mogen al deze types echt naar Ă©Ă©n of ander onbewoond eiland waar ze kunnen doen en laten wat ze willen, waar geen zorg is als de pleuris uitbreekt, want ze ZijN toCH nIEt BANG vOOr de DOod. Ik begrijp gewoon echt niet hoe je zo kunt zijn.

En dat eeuwige gezeik over mondkapjes. Jezus hoe vreselijk is het nou helemaal om zo’n ding te dragen?

10 likes

Ik woon in de stad waar jij werkt en ken dit verhaal. Ik hoorde dat vader ook niet bij de baby/vrouw kon zijn omdat hij hoogstwaarschijnlijk ook zelf besmet is/was. Weet niet of het klopt, maar toen dacht ik al helemaal wat een drama dit moet zijn.

1 like

Hebben jullie ook zulke domme influencers en BVers in Vlaanderen of is dit weer iets typisch Nederlands? Dat hele “ik weet het heus wel beter” gecombineerd met enorme entitlement.

8 likes

SAME Hahaha.

1 like

Wat afschuwelijk :worried:

Walgelijk die Martine. De ironie ook om de maatregelen te vergelijken met WOII terwijl zij degene is die eigenbelang boven de mensenlevens van anderen te plaatsen.

4 likes

Er was gister een item ergens op tv dat mensen in het buitenland met verbazing naar de opstandige Nederlanders incl. BN’ers keken.

Maar wel een ontzettend gaaf land toch.

18 likes

Eten wat de pot schaft is toch heel normaal? Zo ging het bij mij vroeger ook thuis iig. Er waren een paar dingen die ik echt niet lustte, die hoefde ik niet te eten, maar mijn ouders hadden wel meer te doen (zowel nuttigere als leukere dingen) dan aparte maaltijden te bereiden voor mij. En ik wil geen kinderen, maar als ik dat wel wilde zou ik het ook zo doen.

4 likes

Maar dat en public op Instagram moeten zetten vind ik daarentegen weer compleet triest en inderdaad lullig voor dat kind.
Stel je voor dat onze ouders vroeger dan opeens de hele familie gingen opbellen om ff te melden dat je kind zn bord niet leegeet en voor straf naar bed moet. Belachelijk.

20 likes

Ik zeg niks over eten wat de pot schaft, maar over dat er daarna geen gezelligheid meer is en dat ze meteen naar bed moet. Ze gaf aan dat het een nieuw recept was, dus dan kan het toch dat je kind het niet lust? Ik snap dan niet dat ze nog “extra” gestraft moet worden en dat dit ook op Insta wordt gezet.

12 likes

Ugh bless België

Vond het idd wel weer iets typisch Nederlands om zo overdreven te reageren. We zijn toch een beetje het Amerika van Europa qua achterlijkheid.

48 likes

Ben echt benieuwd of dit te verklaren is.

Is er een socioloog die antwoord heeft op de vraag: waarom zijn Nederlanders zulke extreem kuttige mensen?

19 likes

Dit verbaast me ook, hoe kun je zo denken? (dit zegt ze natuurlijk niet letterlijk maar ik haal er ook niet uit wat wat haar dan wel zo dwars zit dat ze dit soort dingen gaat uitkramen)
Maar toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk niet om de regels zelf gaat maar gewoon om het feit dàt er (nieuwe) regels zijn waar ze zich aan te houden hebben net zoals iedereen, en dat het om een soort van ‘ik laat me verdomme niet vertellen wat ik wel en niet mag doen, dat bepaal ik zelf wel’ koppigheid en verheven gevoel gaat?

2 likes