Mommybloggerstopic #5

Des te erger dat mensen zo “in verzet” gaan!

Toch zijn ze slimmer als ze gewoon hun bek houwe.

Slimste wat België ooit gedaan heeft is zich afsplitsten van dit land vol zelfverzekerde schreeuwgrage gekkies.

@Krabsalade ik weet niet, maar Nederlanders hebben wel het wereldbeeld dat alles ten discussie kan staan en iedereen recht heeft op een plaatje aan de discussietafel. Polderen gone too far Idk. We zijn ook cultureel zwaarder besmet door Amerika dan de meeste andere landen in Europa .

15 likes

We horen onszelf gewoon veel te graag lullen.

Of ja misschien vonden mijn Belgische collega’s dat alleen van mij en heb ik er ‘alle Nederlanders’ van gemaakt :joy:

4 likes

Is het account van Martine gehackt?
Of breng ik haar nu op een damagecontrol-idee?

Nederlanders bij een uitzichtpunt: sjongejonge jonge wat een mooi uitzicht hè? Je wordt er bijna stil van. Hoor je dat? Haha ja dat is nou stilte. Dit doet me denken aan Italië! Weet je nog? Dat deze jongen dit nog mag meemaken he!!! Wat zijn we toch ook rijk!!!

Belgen bij een uitzichtpunt: stilte

99 likes

Nederlander die gewoon op een stoel gaat zitten: ‘hè hè!’
Nederlander die in een nabijgelegen provincie iemand hoort niezen: ‘ZO! Haha! Gezondheid!!’

68 likes

Same, snapte d’r al niks van

1 like

Je leert in Nederland wel veel je mening vormen, formuleren, geven, en in discussie gaan vind ik. Al van jongs af aan wordt er gevraagd wat je overal van vindt. Soms verbaas ik me over ouders die met hun jonge kinderen in de supermarkt in discussie gaan over deze en gene aankoop, participatieopvoeding oid denk ik.

Beetje wat @Zemraluani ook zegt, dat poldermodel. Helaas is dat leuk en aardig en wordt iedereen vriendelijk bedankt maar worden de beslissingen gemaakt door hetzelfde clubje liberale mensen, die gisteravond doodleuk doen alsof ze niet de baas willen spelen en de verantwoordelijkheid bij iedereen leggen maar wel zelf beslissen dat de culturele sector er weer slecht afkomt ipv in deze tweede golf versterking in te roepen van de allerrijksten die alleen maar rijker zijn geworden de afgelopen 7 maanden.

1 like

Ja geen idee welk van beide het is (en welk van beide ik erger zou vinden ook eigenlijk)

Omg ik had dat filmpje van die Isa nooit moeten kijken. Ben er helemaal chagrijnig van. Ik snap écht niet dat je zo kunt denken en vol overtuiging ook.

4 likes

Al die afglijdende influencers illustreren toch perfect wat wij al tijden weten: ze hebben te weinig omhanden.

10 likes

Ik lees normaal altijd mee, maar ik wil nu toch reageren. Als zorgmedewerker die de hele dag zieke mensen heeft verzorgd die besmet zijn met het coronavirus maken die comments van Tien me zó boos. Ik wil haar het liefst heel hard door elkaar schudden. Die staat zo ontzettend ver van de werkelijkheid af. Om te janken vind ik het en heel eng dat er zoveel mensen die dit soort bewegingen supporten.

61 likes

Ja denk het ook, alleen Wil gaat er niks over zeggen op social media.
Net als bij Annic.

2 likes

Ik weet het ook niet maar het is allebei superegoïstisch en kwalijk.

1 like

afbeelding

1 like

Hahaha zo kut
Hoop dat de volgende maatregel weer ‘gewoon je bek houwe’ is

4 likes

Heb ik ook, werk ook in de zorg en slaap slecht door die vooruitzichten. Volg Willemijn al vanaf haar studenten zolderkamertje. Dit gaat me echt te ver en ontvolg ze nu overal.

3 likes

Nou euh…samenvatting…ik heb wat mensen te ontvolgen geloof ik.
Klinkt sektarisch voor iemand die een sekte ontvlucht is. Dat deze ideeen achter Martine ( en wie weet Willemijn) zaten …niet verwacht eigenlijk. Waarom is ze op haar eigen insta niet zo open…geeft je te denken ja…geld…oftewel ze is zelf in de ban van een ’ ze’ die bepalen wat ze wel of niet mag plaatsen anders geen sponsoren meer.

3 likes

De westerse maatschappij is gewoon compleet ontwend dat niet alles maakbaar is. Dat er situaties voorkomen die boven onze controle uitstijgen. Dat de overheid niet alles kan oplossen. En dat dit niet betekent dat de overheid direct corrupt of incompetent is. Of erger nog, dat de overheid ons moedwillig injecteert met een dodelijk virus om godmagweten welke reden.

We zijn direct van t padje.
En in grote getale hoor. 1 op de fucking 10 van de mensen in Nederland gelooft in een of andere complot theorie rondom Corona.

God, wat zijn wij verwende nesten.

43 likes

Ik vind Sanne toch altijd wel op een leuke manier spon aanpakken!

10 likes