Mommybloggerstopic #5

Ik hoop dat ik dit goed heb gedaan en niet een dubbele doe dit is namelijk mijn eerste topic ooit

34 likes

Goed gedaan

13 likes

Ik heb kellycaresse maar geblokkeerd op instagram. Ik volg haar niet eens, maar elke keer krijg ik die irritante reels te zien met telkens hetzelfde suffe ‘dansje’ en die samengeperste lippen. :expressionless:

33 likes

+1. Werd er gek van!

1 like

Over die coronatest, ik heb hem gisteren gedaan en inderdaad het is best onprettig, maar het duurt letterlijk een paar seconden. Het is niet alsof je nog uren er last van hebt.

1 like

Ik ook :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

heeft elise haar vlog van gisteren verwijderd?

Ja ik vond het vooral gênant dat ik moest kokhalzen maar de tester deed er heel normaal over. Die in de neus vond ik meevallen ook al zag je dat hele ding erin verdwijnen.

Jup, idem hier :sweat_smile:

Ja kon m ook niet vinden.

S.arah Rebecca haar reels is toch echt niet grappig? Haar vriend heeft daarvoor in de auto gezeten en ze moet de stoel naar voren zetten en ze krijgt de handrem er bijna niet vanaf. Nou meid, gieren.

20 likes

Lach de tena lady uit mijn Sloggi. Malle meid

16 likes

:face_with_raised_eyebrow:

29 likes

tldr

7 likes

Tldr; tien is zwanger geworden door wandelen bij maanlicht op aanraden van Maria Sabina Annie ten Duis zoiets?

5 likes

Verdikke. Nog zo’n pareltje.

5 likes

Moto

16 likes

Toegeven dat je tegen je man zegt dat je je een walvis voelt is ook niet echt keeping it real :thinking:

12 likes

Ja echt he, heeele wilde opmerking meid! :joy:

4 likes

Ik heb voor het eerst een topic aangemaakt maar krijg nu bij iedere reactie een mail. Terwijl ik de hele tijd denk dat jullie iets op mij zeggen hahahahah… Hoe zet ik dit uit?

Jaja totdat er iemand die dichtbij staat echt ziek is, komt Tien dat met thee en lavendel voor genezing?

3 likes