Ben benieuwd wat haar opvattingen zouden zijn als ze daadwerkelijk tot een risicogroep zou behoren. Hoe KAN je nou zo dom en vooral totaal egoïstisch in het leven staan, begrijp dat gewoon echt niet.
Haha ben ik ff blij dat ik niet haar geliefde ben I’d rather live denk ik dan maar
Omdat deze Miss Etam Famke Louise bang is dat de AIVD haar meteen komt halen als ze ‘corona’ voluit schrijft.
Wel, ze spreekt wel eindelijk als enige uit wat ik zeker weet dat heel veel anti-maatregelen mensen éigenlijk denken: dat het hun gewoon niet boeit als er heel veel mensen dood gaan.
Een samenleving zonder mensen uit de risicogroep, dus zwakkere mensen, dat vinden heel veel mensen eigenlijk wel prima. Als we dan toch hitler vergelijkingen gaan maken: hij en zijn volgelingen hadden bij een ziekte die vrijwel alleen dodelijk is voor de zwakkeren in de samenleving, ook gewoon gezegd laat maar rond gaan.
Nee ze maakt het ook steeds erger. Ze heeft duidelijk niet verder nagedacht. En nu ze verder na moet denken lult ze zichzelf in een hoekje
Ik heb hier nog niets gepost maar ik moet ook echt reageren. Ik ben serieus in shock over Martine. Echt DIRECT ontvolgt. Ik vond haar al niet nuchter en te zweverig (alhoewel ik ook niet wars ben van spiritualiteit) maar jemig… dit is echt too much. Hoe erg kun je de weg kwijtraken?
Volgens mij heeft deze vrouw echt een probleem.
Onder welke post van die Isa staan deze reacties eigenlijk?
Fijn ook voor Willemijn die al vrij ver in haar zwangerschap is. Covid is niet per se erger bij zwangeren maar kortademigheid als je al verminderde longcapaciteit hebt is geen pretje. Ook lijkt het me behoorlijk lastig om te bevallen als je doodziek bent.
Ahh jeetje, ik vond Martine echt oprecht een heel leuk mens, maar dit is echt heel erg jammer… Ik kon de gedachtegang van Willemijn nog wel volgen, de maatregelen zorgen ook voor bijkomend, misschien wel onvoorzien leed (bijvoorbeeld voor de mentale gezondheid) en daar moet ook voldoende aandacht voor zijn. Dit gaat echter echt een stap te ver en ik vind het heel jammer dat sommige influencers, misschien wel vanuit hun grote groep volgers, ten onrechte claimen een bepaalde waarheid in pacht te hebben en dit uitdragen, terwijl het vaak zulke simplistische argumenten zijn. Ik heb het nu niet specifiek over Martine hoor, maar ik kan het zo vervelend vinden dat influencers die ‘hoog en droog’ in hun eigen bubbel zitten, in hun grote ruime huis, vermoedelijk zonder een hele grote angst vanwege het verlies aan inkomen, dit soort uitspraken doen en daar dan heel serieus bij kijken. Dit is toch niet ‘andere vrouwen ondersteunen’ zoals Martine vaak uitdraagt? Denk eens aan alle getroffenen onder jouw volgers, hoe dit is om te horen. Hoe is het voor een nabestaande om te horen dat “jij geen angst hebt voor de dood”. Fijn, maar dat verandert niets aan de situatie. Ik zou het zo verfrissend vinden, als influencers willen influencen, eens nadenken hoe zij anderen praktisch zouden kunnen ondersteunen. Misschien is bijvoorbeeld het restaurant steunen van Masha een beetje knullig, maar het is iets.
Willemijn heeft een van die posts van Isa ook gewoon geliked🙄
De 1 na laatste
Ik kwam dit tegen op Insta en ik vind dit toch wel sneu. Ook om dit zo over je kind online te zetten. Geen gezelligheid na het eten omdat Loa van 5 de risotto niet lekker vindt… Misschien had ze beter moeten visualiseren.
Die Faye Bóné (vrij groot op insta, mommyaccount) heb ik gister ook gelijk ontvolgd door haar mening over corona. Die promootte ook Isa Greens en zij deed echt uitspraken waar ik vol verbazing naar zat te lijken
Echt Jezus Christus, nee dan heb ik echt liever een Famke Louise die het nu allemaal wat beter snapt. Maar Diederik Gommers heeft geen tijd om ál die leeghoofden uit te nodigen hoor die heeft wel wat beters te doen.
Ja joh, waarom denkt iedereen hier dat zij helemaal de ratio zelve is?
Weg ivm iets te veel herkenbaarheid
Ja die heb ik ook meteen ontvolgt, vond haar heel leuk maar dit slaat helemaal nergens op.
Trouwens, doen al die gekkies nog iets om de mensen die door de situatie hard getroffen worden écht te helpen? In praktische zin? Of houdt het op bij ranten op Instagram over de gemene plannen van de roverheid?
Dit is een retorische vraag neem ik aan? Zij zien zichzelf als de mensen die echt hard door de situatie getroffen worden. In hun veilige, grote villa met inkomen, familie en vangnet om zich heen.
Ik las Loa als Law of Attraction en was heeel verward over de post lol