Mommybloggerstopic #5

Kan Martine zich weer niet druk gaan maken om de cijfers 1 en 3.

Fuck al die influencers die nu denken dat hun “kritische blik” gelijkstaat aan serieus onderzoek.

22 likes

Heeft tien de instapost verwijderd? Ik keek net op dr insta, maar kan niks vinden?

Het is een reactie op andermans Insta. Ik weet alleen niet wie :joy:

Op isagreens

Aaahh, vandaar dat ik het weer eens niet kan vinden :sweat_smile: :joy:

Oh leuk jongens! Ze wil dat er helemaal GEEN maatregelen zijn

7 likes

Nee ze reageert op iemands anders profiel.
Op dr eigen profiel alleen een story van gisteravond dat het oké is om een diepere denker dan de rest van de wereld te zijn, die soms (in je volkomen betegelde tuin) even de aarde moet voelen.

Zij denkt echt dat ze slimmer is dan dokters en ministers, als voormalig logopedist die tegenwoordig enkel dr oetker bakseltjes staat te maken en 30 filters op Instagram zet.

I can’t.

103 likes

Maar dit is ook echt onzin, ik volg veel ‘pro maatregelen nieuws’ zoals zij zegt maar zodra ik Instagram open staat tisjeboyjay (ja, die volg ik nog :confounded:) bovenaan. Dus nee, zo gereguleerd is het niet als een van de grootste coronacomplotdenkers altijd prominent bovenaan staat bij iemand die voor de rest pro maatregelen dingen leest.

3 likes

Ik zit mezelf ook echt helemaal op te vreten hierover

De fucking arrogantie gewoon

Dunning Kruger effect is hier echt in volle vorm aanwezig

31 likes

Godverdomme ik vind dit zooooooooooooo frustrerend :rage::rage::rage::rage::rage:

1 like

Wtf, Martine. Geen maatregelen, koekoek

‘‘Gewoon laten’’ :tired_face:

Geen maatregelen. :joy: nee is goed, maar ook met een sigarettenverbod, goedkoper gezond eten, een goed geestelijk welzijn gaat mijn moeder met ernstige COPD en met haar nog vele andere mensen waarschijnlijk gewoon dood aan corona mochten zij het krijgen. Kan hier zo boos om worden my god. De arrogantie ook.

9 likes

Nog erger, “gewoon laten MAAR vervolgens wel al deze onmogelijke dingen doen”.

5 likes

En welke rechten worden dan precies afgenomen met de mondkapjesverplichting?

9 likes

Die isa kan zich in de hele geschiedenis maar twee momenten herrineren dat mensen meer rechten kregen/rechten terugkregen: de slavernij en toen “hitler werd afgezet”.

Lees anders even een geschiedenisboek als je zo teringdom bent. Hitler afgezet ook echt. Hoe is dat gegaan in haar hoofd?

Plus, is er nooit een andere dictatuur ten einde gekomen? Niks gebeurd in die honderden jaren tussen slavernij en Hitler?

Als je niks weet moet je gewoon je bek houwe

74 likes

Lippenstiftrechten ja!!

4 likes

Dit lijkt mij een prima reactie inderdaad op alle mensen die dit soort onzin uitkramen

11 likes

Zo koekoek martine, wat heeft die zitten snuiven of roken?! Mooiste vind ik ook met al die corona gekkies dat ze het steeds over ze hebben. Wie zijn die ze? Weten ze zelf wie ze zijn?

Ik ben nu echt heel benieuwd wat willemijn hier van vind. Of dat ze nu die isa alleen volgt om te checken wat tien post

6 likes

Jemig…

Ik vind deze hele situatie nogal bizar worden

4 likes