Weet het niet meer zeker, de 2e of 3e op haar insta!
Oh wauw, bizar inderdaad. Zo ver had ik niet gespeurd haha (ben zelf niet actief op Twitter). Maar ergens wel geruststellend dat ze daar niet meer werkt. Alhoewel haar inzamelactie dan wel weer inderdaad verontrustend is
Edit: dit had ik dan weer niet op LinkedIn voorbij zien komen⊠staat ook nog steeds dat ze bij de gemeente werkt.
O ja gedeporteerd worden is echt hetzelfde als een YouTube ban.
De arrogantie druipt er vanaf. Zie haar eens intelligent, oplettend en kritisch zijn. Poeh poeh.
âZodat dingen die het daglicht niet kunnen verdragen niet naar buiten komen.â Dit klinkt als de hoek van de complottheorie dat alle machthebbers pedofielen zijn. En dan wij schapen, die niet zien wat er allemaal Ă©cht gaande is. Want wat denkt de roverheid wel niet. Mensen een beetje hun vrijheid afpakken om kritische vragen te stellen, te demonstreren en zogenaamd de volksgezondheid te beschermen.
WauwâŠ
Ik ben dus zo benieuwd wat Willemijn hiervan vindt. Aan de ene kant lijkt zij mij zoveel nuchterder, aan de andere kant krijg ik altijd een beetje het gevoel dat ze zich heel erg laat beĂŻnvloeden door Martine en dat wanneer die iets zegt of vindt, zij daar al snel in meegaat.
Dit is wel heel erg. Ik vind het ook zielig voor Willemijn, ze lijkt wel een ongeleid projectiel
Wil komt nu zo terug van de bekkenfysio
Jeetje bizar die post van Martine. Die mist echt het contact met de werkelijkheid ofzo.
Mijn hemel. Echt laat deze mensen Ă©Ă©n dag op de IC meewerken ofzo. I canât
âVeel vragen, geen antwoordenâ dat zeggen al die gekkies. Maar ze luisteren niet naar antwoorden.
Wauw, gaat niet goed met Martine. Vraag me af wie Martine dan identificeert als âzeâ.
Het is ook best shit dat deze mensen elkaar heel erg bevestigen in hun bubbel op het internet en deze âwaanbeeldenâ steeds meer gaan geloven.
Oh dit kan toch niet jongens?
Maar ja, ze hebben wellicht niet zoveel samenwerkingen/spon meer nodig nu ze hun eigen projectjes hebben (bakboek, zwangerschapsboek, mokken)
Maar zo zijn er HEEL, HEEL veel mensen die ook zo denken hoor. Vergis je er niet in, hier op t forum lijkt iedereen behoorlijk nuchter en gecentered maar het lijkt wel of je buiten bepaalde kringen meer van dit soort figuren tegenkomt dan realistisch denkenden.
Ah ja de joden deportatie staat gelijk aan een hashtag.
Neem anders nog wat brandnetelthee, Heks.
Ik zie trouwens dat Willemijn die Isa ook volgt op instaâŠ
Maar zou ze weten wat Tien allemaal op IG zet? Ik bedoel, ik deel ook niet alles wat ik op social media zet met mijn vrienden en collegaâs. Het is dat ik hier nu lees was Tien comment, anders had ik dat ook niet geweten. Bij hun is het natuurlijk wel een iets andere situatie, maar toch. Ik vraag me af hoeveel van de volgers en klanten van Wil en Tien deze comment (gaan) lezen en wat de impact hiervan gaat zijn. Desalniettemin is het natuurlijk een compleet bizarre reactie van Tien en ik zou me dus ook compleet naar voelen als ik Wil was en hierachter kwam.
Edit: als Wil die Isa ook volgt, is de kans vrij groot dat zij dit ziet inderdaad. Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Maar, ook al ben je pietjepuk deze mening kan echt niet.