- Tisjeboyjay, ex-verleiders van temptation island en iedereen die voor 2011 een hit had als belangrijke adviseurs.
Wat een geweldig recept ook âmet veel groenteâ! Wow wat een idee ik ga er vanavond meteen mee aan de slag.
Het is gewoon een kwestie van een beetje het geopolitieke veld in de gaten houden en vooruitdenken. Het gaat niet om jou. En doe nou niet zulke domme selfies maken met mondkapjes op.
Wat snappen jullie niet jeez dit is duidelijk een tweede PCR-golfoorlog
Haha ja. Ja de kampen waren erg maar what about de mensen die hun kind niet zelf konden afdrogen na zwemles en ze daardoor tijdelijk van zwemles moesten halen? Worden die weleens herdacht??
Gats, die isagreens maakt me echt misselijk. En ik zag net dat 2 kennissen van mij haar volgen, en 1 ervan liked ook dingen. Die heb ik meteen ontvolgd (wilde ik al iets langer maar had geen echte reden, nu wel). Die ander zie ik niks liken maar als ze haar volgt zal ze het vast met haar eens zijn.
Verder postte een andere kennis ook ooit een isagreens anti mondmasker filmpje op haar stories, het is dat ze de vriendin is van mijn manâs beste vriend⊠maar zulke mensen heb ik liever niet op mijn social media.
Wist echt niet dat zoveel mensen dus zo denken he. Zo leer je echt je medemens kennen.
Vind het sympathiek dat je er zo over denkt, maar moet je echt redenen hebben om mensen te ontvolgen? Ik denk dat je anderen niks verschuldigd bent en dat je prima redenen hebt om te volgen wie jij wilt toch?
Edit: dit is niet zo hard bedoeld als het misschien lijkt maar ik voel me soms zoân aso op het forum als ik zie hoe iedereen bezig is anderen niet voor het hoofd te stoten ten koste van hunzelf, ben oprecht benieuwd nu.
Ja ik heb die 2 volgers van Isagreens verwijderd maar dat waren toch meer kennissen die ik irl nooit meer zag enzo dus dat is wel prima. Maar ja die andere, die staat toch wat meer dichtbij. Verder was dat de enige keer dat ze zoiets postte dus mja daar kan ik nog overheen kijken. Als ze constant dat soort troep gaat posten zal ik waarschijnlijk eerder haar verwijderen. Ik weet niet, ben daar indd wat moeilijker in omdat ik awkward situaties ga krijgen als we elkaar dan irl zien.
Ondanks dat je het niet aan mij vraagt, wil ik hier wel even op reageren. Ik vind het heel logisch wat je zegt, maar ik heb het idee dat sociale omgangsregels dus een beetje aangepast zijn door social media. Klinkt misschien vaag, maar ik heb zelf ook zoân iemand aan wie ik me helemaal kapot erger op Instagram (ze is ook zoân Viruswaarheid type), maar ook zij is de vriendin van mijn partners beste vriend. Ik heb het idee dat ontvolgen dan toch een soort signaal is dat je iemand niet mag. Overigens is dat bij haar ook zo, maar omwille van mijn vriend en zijn beste vriend heb ik geen zin in gedoe. Tussenoplossing was dus om haar Insta stories op negeren te zetten. Al die complotshit die ze deelt hoef ik daardoor in ieder geval niet meer te zien en scheelt mij ook weer frustratie.
Die situaties zijn vervelend inderdaad, dan kan je je soms maar beter een beetje diplomatiek opstellen. Vooral als het, zoals je zegt, doorwerkt in je relatie.
@Duchess: ja klopt, ik ben ook van social media gegaan door wat jij beschrijft. Naast dat ik er niet zoveel mee deed vond ik het ook spanning geven, vooral als het ging over dingen waar ik het echt niet mee eens was en die je dan zijdelings meekrijgt door likes en volgers. Kreeg er thuis discussies over en dat was het me niet waard.
Ik vind die vergelijking met de wereldoorlogen zo enorm respectloos.
Omdat een foto meer zegt dan woorden: Dit is een Nederlands kind in Amsterdam tijdens de hongerwinter in de Tweede Wereldoorlog:
Maar enorm zwaar en vervelend dat je Noah en Ivy Mae vier weken lang niet zelf mag afdrogen tijdens zwemles of mee mag lopen tijdens de traktaties. Werkelijk waar WWIII.
Qua hoeveelheid mensen overleden zitten we wel op #4, na de oorlogen en pest etc.
Volgens getuigen niet, volgens ex-getuigen (heel vaak) welâŠ
Na jaren meelezen kon ik me niet meer inhouden en toch een account aangemaakt - moet dit echt even ergens kwijt
Maar deze persoon zit in mijn zakelijke netwerk en ik heb haar dus ook op LinkedIn. Daar postte ze ook âkritischeâ uitlatingen over het COVID beleid van overheid en gemeenten, maar ik ben echt geschrokken toen ik nav dit forum haar insta ging bekijken en de berichten daar⊠meteen verwijderd als connectie.
Wat me echter dwars zit is dus dat zij senior jurist is bij 1 vd gemeenten met veel besmettingen en een burgemeester die pleit voor strenge(re) maatregelen⊠ik weet dat haar insta berichten privĂ© uitlatingen op een privĂ© kanaal zijn maar toch staat het me op een of andere manier heel erg tegen? Iemand die de gemeente adviseert op juridisch gebied (gelukkig privaatrecht dus ga ervan uit dat ze niet wordt betrokken bij beslissingen over bestuursrechtelijke maatregelen ikv COVID) die een dergelijke (redelijk extreme) mening heeft en dit ook openbaar ventileertâŠ
Wat vinden jullie?
Nee wilde er ook geen melding van maken hoor⊠overigens had ik dat denk ik wel gedaan als ik een directe collega was geweest⊠of in elk geval haar zelf erop aangesproken. Dus fijn dat ik mijn frustratie hier even kwijt kon zal hier verder weer lekker on topic meeposten over de echte mommy bloggers!
Maar ook over WOII en de Holocaust gaan genoeg conspiracy theories rond (niet zelden in dezelfde kringen als de corona ontkennende New World Order gekkies) dus ja eigenlijk betekent niks meer iets en alles wat je niet aanstaat is een leugen en tegen jou persoonlijk gericht en je wordt onderdrukt als je een (1) keer iets tijdelijk niet mag.
Hallo, ik heb vandaag een MONDKAPJE gedragen in de tram. Wel eens nagedacht over de zware psychische gevolgen daarvan? Bi-zar dat ik de enige ben die dat inziet. Waar is mijn standbeeld???
*muilkorfje
Ze heeft ontslag genomen. En om rond te komen is ze een crowdfundingsactie gestart waarmee ze volgens mij 30.000 euro heeft ingezameld.
Echt je valt van de ene verbazing in de andere als je wat verder speurt. Ik vind het allemaal reuze fascinerend maar inmiddels ook wel een beetje eng worden, dit soort mensen.
Brb effe andere radiozender opzetten
Wat bedoel je? Dat over haar ontslag las ik weer op haar Twitter.
Je wilt toch niet gaan doneren he