Ouders van hun kinderen gescheiden? Als je het niet eens bent (logisch!) dat je je eigen kind niet mag afdrogen haal je je kind van zwemles en ga je na Corona maar verder.
Die keuze is er gewoon. WO2 situatie is als je kind wordt afgevoerd en jij naar een ander kamp wordt gebracht. Wat een misselijkmakende vergelijking van Martine!
Ze zegt het niet maar zij ziet Martine ook al maanden binnen 1,5mtr. Want zoals ze zeggen; met hun beroep kan je geen afstand houden.
En de samenwerking Sarenza kwamen allemaal vrouwen waarbij ze op een bed gingen poseren en ook fotoâs waarbij ze op de foto gaan met die vrouwen/fans. En nee gewoon geen afstand.
Haha. Met hun beroep kunnen ze juist afstand afstand houden. Mensen maken hun eigen regels.
Het verbaast me in deze periode vooral hoe weinig rek er in mensen zit. Of eigenlijk, hoe egoĂŻstisch iedereen eigenlijk is.
Ik denk dat dat inderdaad wel de conclusie van dit alles is achteraf
Ik ontvolg echt iedereen die ik zie met #ikverzet. Pleur op. Ik merk dat ik met mijn mentale status hiervan alleen maar meer van overstuur raak, terwijl ze zogenaamd het tegenovergestelde willen.
Ik heb echt een grote fout gemaakt door even op de insta van die itsjeboyjay te kijken. De reacties eronder maken me zo verdrietig en boos. Word er zo sad van dat er zoveel mensen zulke bizarre ideeën over dit alles hebben. Mensen die het verder nog zo goed hebben. En maar klagen. Heb ook besloten nadat ik dus net die post heb gelezen dat ik dat niet meer moet doen.
Haha ja dat frequentie verhogen komt o.a. van tisjeboyjay af. âGa hoog trillenâ
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen haha. Hoe doe je dat
Dit is ook de reden waarom ik een trits influencers heb ontvolgd. Zoals Faye B.one. Zonder mondkapje in het OV als âtegengeluidâ vind ik echt hondsbrutaal.
Maar je maakt toch helemaal je punt ook niet als je expres de maatregelen niet volgt? Je kan het beter wel opvolgen en als t niet werkt zeggen, he jongens, dit werkt dus niet. Maar nu weet niemand of t werkt omdat er zon groot deel stoer wil lopen doen met dat ze super rebels zijn
Omg al die domme mensen die denken dat zij de eerste en enige zijn om erop te wijzen dat deze maatregelen ook mentale en sociale effecten hebben. Thank u Freud!!!
Ja, ik ben ook aan het snoeien. Komt ook in mân âvriendenâ (mensen die je nog altijd op FB hebt) steeds vaker voor. Mooi moment om te ontvrienden, of niet meer volgen als ik het toch nog te spannend vindt om het echt te verbreken.
Pf ja ik volg al geen enkele influencer, lees alleen hier mee voor de gossip haha. Maar toch die fout maken om op zoân insta te kijken. Moet dat echt niet doen want de moed zakt me direct in de schoenen.
Ik heb mân Facebook al een paar maanden geleden verwijderd. Ik had echt het gevoel alsof daar op een gegeven moment alleen maar complotgekkies zaten. Mis dat platform echt niet.
Ik dacht eigenlijk dat het op Insta wel meeviel, maar niet dus. Inderdaad niet alleen influencers maar ook âvriendenâ die onzin verkopen. Ik raak er echt van in de war. Zit er eigenlijk aan te denken dat ook maar te verwijderen, want wat doe ik er eigenlijk op? Haha
Ja of als je ziet dat ze iemand volgen waarvan je denkt: ??? (Dat zie ik als ik zelf ga gluren bij âdat soort accountsâ ik volg ze zelf niet)
Maar dat zou nog irritainment kunnen zijn.
Ik zit nog in de ontkenningsfase om FB te verwijderen. âIk heb het nodig voor werkâ âer staan zoveel fotoâs op die ik wil bewarenâ:
Maar⊠ja, je hebt gelijk. Wat doe je er nou echt. Mooi klusje voor de herfstvakantie om het toch maar eens op te heffen.
Omg sommige reactiesâŠ
âHet is tijd dat het kabinet gaat aftreden ⊠DH bezetten en aftreden afdwingenâ đ€Šđ»đ€Šđ»đ€Šđ»đ€Šđ» En dan? Wie gaat ons regeren dan? Probleem boven op het bestaand probleem.
Tjerrie natuurlijk! En Geert en Van Haga. Wat een leiders. Willem Engel als minister van VWS.
Gewoon een paar influencers in de regering. LoA voor heel nederland in de grondwet