Mommybloggerstopic #5

Dit zag ik van de week op fb voorbij komen maar dat is dus helemaal uit verband getrokken. Er is een zwembad die had gezegd geen ouders in de kleedkamer. Twee ouders hebben aangegeven mijn kind kan zich niet zelfstandig omkleden en toen zijn die 2 ouders aangesteld als ‘vrijwilliger’ voor hun eigen kind om zo die regel te kunnen ontwijken.

Dat verhaal is dus een eigen leven gaan lijden dat mensen riepen geen vreemde aan mijn kind (logisch) maar het ging hier om de ouders van 2 aanwezige kinderen in de kleedkamer. Omdat het woord vrijwilliger voor ze werd gebruikt dachten veel mensen dat die vrijwilliger alle kinderen ging helpen (wat dus niet zo was)

12 likes

Oh precies dit is waar ik me zo aan stoor. Nee je meent het meid, dat had nog niemand door. Hou op hoor, ik word echt niet goed van zulke mensen. Alsof de overheid de regels voor de lol bedenkt. Ja het is allemaal kut en dat zal voorlopig wel zo blijven, maar ja zullen we anders lekker alles maar laten gaan dan?

Ook leuk dat zulke mensen het altijd hebben over je sterfelijkheid onder ogen zien. Totdat ze zelf in het ziekenhuis naar adem mogen happen waarschijnlijk. Dan willen ze toch wel dat plekje op de IC.

9 likes

Ghehe ja die heb ik ook al gehoord, terwijl ouders nog nooit zoveel (noodgedwongen) met hun kinderen waren😂
Scholen dicht, niet naar opa en oma mogen, Kdv dicht :crazy_face:

Gebeurd er nog iets in mommyblog world verder :upside_down_face:?

5 likes

Week geleden was er best wat ophef over

Walgelijk dit. In de eerste lockdown was ze al heel snel met besluiten dat de regels voor haar niet gelden, en nu piepen dat de regels te streng worden.
Wil wel zien hoe ze met haar intuïtie een pandemie dan denkt op te kunnen lossen. Kan zo boos worden van deze types.

7 likes

56 likes

Hoe kun je überhaupt zeggen dat het net WO II is als je die oorlog niet eens hebt meegemaakt. Ik ontken echt niet dat deze periode voor heel veel mensen loeizwaar is en dat er onvermijdelijk dingen kapot gaan, maar als je dit soort dingen beweert… Zou voor dit soort mensen goed uitkomen als tijdreizen bestond. Ga maar even een paar dagen bivakkeren in de hongerwinter, praten we dan weer verder hoe dit ‘net WO II is’.

Bah ik vind die Martine echt zo’n verschrikkelijk stom, onsympathiek en wereldvreemd mens :triumph:

64 likes

Ik volgde haar nog, maar bij deze ontvolgd. Bye Tien!

En hoe kom op Insta bij Discover van die stomme wijven af die net zulke domme reels maken als Kelly? Zijn dit meiden die haar cursus gevolgd hebben? Heb er al een stuk of 4 gezien. Ga weg!

11 likes

Lol wat denkt deze vrouw. Het is niet de groep 8 musical waar je in speelt.

17 likes

In mijn hoofd hoor ik altijd het liedje van de Droomvlucht als ik zo’n kneuterige reel zie.

2 likes

Ohja leuk verzet, wil ik doen hoor! Alles voor de clout! Maar niet als er consequenties aangebonden zijn hiha haha :face_with_hand_over_mouth:

Gelukkig hadden ze die opvatting in de 2e wereldoorlog niet.

19 likes

ojee ze heeft een idee

33 likes

Haar eigen sekte oprichten?

32 likes

Daarom was het daar zo druk toen ik daar langsliep en alle ouders buiten stonden te wachten :sweat_smile:

Waar is dit ik kan het niet vinden

Vind het ook wel beetje sneaky dat ze zich op een andere plaats zo uitspreekt, maar op haar eigen insta en eigen platformen niet. Daar zie ik vooral spon, dus in het verzet, maar alleen als het geld en de prullaria maar binnen blijven rollen.

62 likes

Hou je in :rofl:

6 likes

Aanklikken, op de 3 puntjes klikken, en ‘Niet geïnteresseerd’ selecteren.
Een paar keer consequent doen bij alles wat je niet wil zien helpt!

2 likes

WO III zegt ze, geen vergelijking met WO II.
Met je quote doe je net alsof ze die vergelijking gemaakt heeft, maar volgens mij zegt ze dat nergens.
Ben het totaal niet met haar eens, maar vind dat je haar ook geen woorden in de mond moet leggen.

3 likes
3 likes