Mommybloggerstopic #5

Volgens mij worden de weekvlogs van Willemijn ook structureel vaker gekeken dan die van Martine, heel eerlijk kijk ik ook alleen die van Willemijn :see_no_evil:

16 likes

Ik ben bij Wil en Tien op een gegeven moment echt geswitcht. Ik vond Willemijn heel burgerlijk en niet mijn type. En Martine wel stoer (zo de rups op de dansvloer bij een event). Maar nu is dat totáál omgedraaid.

33 likes

Als ik een vlog kijk is het die ook alleen van Willemijn.

Never forget de rups!

Ik vond martine ook altijd de leukste van de twee maar door al het gezweef heb ik zoiets van niet mijn ding. En als zij zich daar goed bij voelt moet ze het lekker doen. Alleen ze is mij voorbij gezweeft

5 likes

Ik heb precies hetzelfde!

1 like

Heeft tiger Elise al eens haar bevallingsverhaal online geslingerd?

Ze zei volgensmij een week geleden dat het ‘binnen een week online zou komen’…?

1 like

Het heeft eigenlijk wel iets treurigs dat je geld moet verdienen over de rug van je eigen kinderen. Bijna alle mommybloggers zouden zonder de kinderen niet bijzonder of interessant genoeg zijn om te volgen.

Zouden hier ooit een soort van regels voor komen, of zo? Om kinderen wat meer te beschermen?

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat er over 10-15 jaar mensen zijn waarvan hun hele jeugd (van poepluiers tot de eerste ruzie met broer of zus of whatever) online terug te zien is, zonder dat ze daar toestemming voor hebben gegeven - en de ouders daaraan verdiend hebben.

Het begint me steeds meer tegen te staan, merk ik.

10 likes

Ze heeft wel d’r naam veranderd toch?

Haha oja, heeft iemand hier nog een gifje van

1 like

Ik vind Willemijn ook een stuk rustiger als ze praat, Tien lult voor mijn gevoel altijd aan een stuk door zonder adem te halen.

3 likes

Ik kan vooral niet tegen al die hi-la-rische “stemmetjes” die ze doorlopend doet.

6 likes

Zo wel een (Tiger) Elise overload dit weekend. En d’r eigen vlog, Vita haar vlog, video van Marlieke nog iets en van Jessie Jay

1 like

Jessie Jay was echt een waardeloze video. Sowieso is het geluid al heel storend, maar ik vind haar echt geen goede interviewster.

3 likes

Heb hem na 10 min uitgezet. Verstond er echt niks van en normaal hoor ik prima. :wink:

Ze zette in de comments dat haar hele serie zo is opgenomen. Lekker kut ook.
Lijkt mij dat je je beelden toch checkt als er 1 iemand is langs geweest?
Enfin, ze zocht nu een geluidsheld die het gegalm voor kon fixen. Helaas kan die geluidsheld niets aan de waardeloze inhoud doen. Wat een leeg hoofd.

1 like

Ik vond het ook erg matig. En daarnaast vertelt Elise echt telllkens dezelfde verhalen? Heb al minstens 5x dat verhaal gehoord over hoe Wouter in haar DM slide maar zij in een relatie zat en daarna eerst aan zichzelf ging werken blablabla

12 likes

Ja precies! En over je hart volgen blablabla

Van Sanny geleerd denk ik

2 likes

Heel hysterisch. Maar die bril zit ongeveer in haar wang gedrukt? Kan toch niet lekker zitten. En zij heeft zelf haar interieuropleiding niet afgemaakt toch? Je hoort haar er nooit meer over. Also het is geen knopen hakken maar knopen doorhakken. Einde rant.

1 like

Dat zegt ze vaker :slight_smile: