Mommybloggerstopic #5

Ze zijn natuurlijk al lang bevriend en vroeger was Martine (of ik moet zeggen: leek ze van wat je er online van zag) een stuk minder zweverig. Ik weet natuurlijk niet of dat echt zo is maar zo lijkt het wel.
Als mensen veranderen kan dat er soms voor zorgen dat je uit elkaar groeit, maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb ook wel vrienden waar ik vroeger meer op leek, maar inmiddels zijn we hele andere richtingen uitgegaan en toch zijn we nog steeds heel goed bevriend. Misschien dat we ook wel bevriend waren geraakt als we elkaar later tegen waren gekomen, dat weet je nooit, maar ik kan me best voorstellen dat dat soms ook niet zo zou zijn eigenlijk.
En ik denk sowieso dat ze los van dat zweverige stukje wel heel veel delen (hun humor delen ze duidelijk :stuck_out_tongue: ) en heel veel gelijkenissen hebben.

2 likes

Snap ik oom niet :sweat_smile:

Ik had Louis op z’n Frans ook wel goed vinden passen bij Filip (naja Philipe dan, maar dat hoor je niet).
Maar Summer is wel weer een totaal andere naam.

Naja… hun kinderen hihi :see_no_evil:

1 like

Hoevaak heeft elise haar bevallingsvlog nu aangekondigd zonder zich daaraan te houden? Irritant

4 likes

Hahah zat toevallig vandaag ook nog te kijken!
Misschien is het geel traumatisch geweest? Kan het me niet meer goed herinneren eigenlijk.

Ik heb deze gedachte ook regelmatig. Kijk ook maar eens in de twee weken hun vlog, alleen wanneer Willemijn vlogt. Dan irriteer ik me al wanneer Martine in de vlog voorkomt :sweat_smile: ligt uiteraard meer aan mij.

12 likes

S.arah R.ebecca weer aan het janken in d’r stories omdat ze voor het eerst een nachtje weg is bij d’r baby. Snap best dat dat emotioneel kan zijn, maar moet je dat nou weer filmen.

Volgt er iemand hier het YouTube kanaal T.ivie. Ik weet niet waarom ik dit nog kijk. Zij deelt iedere scheet van d’r kind. Dat ie luieruitslag heeft en om half 5 ‘s ochtends wakker werd met diarree. Echt, wie wilt dit weten en geef je iets om de privacy van je kind.

4 likes

Ik ken maar 1 Louis en dat spreek je ook uit als Lewis dus misschien doen mensen dat vaker?
Ik vind Lewis geen lelijke naam qua uitspraak maar wel hoe je het schrijft dus misschien doen ze het daarom.

2 likes

Lewis Hamilton :heart_eyes:

4 likes

Ik kijk de vlogs van Martine niet en zucht ook echt wanneer Martine begint te ratelen in de vlogs van Willemijn.

2 likes

Haha ik kijk ook enkel de vlogs van Willemijn omdat ik Martine echt tien keer niks vind (see What I did here :smirk: ).
Hun ‘humor’ samen vind ik ook echt vreselijk. Maar Willemijn als persoon - los van tien - kan ik dan wel weer goed hebben.

35 likes

Doet me denken aan een YouTube kanaal dat continu bij mijn suggesties verschijnt: huisje boompje feestje. Of zoiets.
Baby is nog geen maand oud en er zijn al wekelijks meerdere vlogs over.
Waaaaarom???

1 like

Ik ken één Louis (Litt, van Suits :smirk:) en zijn naam spreken ze daar toch ook uit als Lewis Litt? Dus heel duidelijk de S aan het einde wel. De Franse uitspraak is Louie, waarbij je de S dan niet hoort. Kwestie van smaak maar volgens mij kan het beide. Dan gaan zij voor de Engelse uitspraak.

13 likes

(Dagelijkse) kijktip voor willemijn: https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=3hg0z3RtCHg

Das inderdaad een prachtige datum voor een bakboek. Kunnen de vrouwtjes lekker bakken!

1 like

Voor Martiene bedoel je toch? Die noemt zichzelf cijfergekkie (en op Insta mental health hippie)

2 likes

Uhm, oeps. Verkeerde ja :joy:

“je maakt jezelf wel belangrijker dan je bent”

Nou die manager is anders wel genomineerd voor de Viva 400 hoor!

2 likes

Ja dan heb je het wel echt gemaakt in het leven :laughing:

3 likes

Waarschijnlijk heeft ze zichzelf opgegeven

1 like