Nouuu denk je dat het een goed idee is om het type moeder dat andere moeders achtervolgt om ze commentaar te geven over melk en draagzakken en slaapritmes méér vrije tijd te geven??
Was ook behoorlijk kinderachtig. Maarja, dacht zelf maar 5 maanden volhouden in dit team. En toen mocht ik naar een mega leuk team! En heb het nu dus ontzettend naar mijn zin. Bedankt voor het vragen!
@Missflipgloss bedankt voor je tip! Omdenken werkt inderdaad vaak relativerend
Wel als dat betekend dat ze die energie steken in onze volksvertegenwoordigers lastig te vallen. zou de gezichten van die mannen wel eens willen zien als ze elke dag vragen over borstvoeding en menstruatie en verlofregelingen moeten beantwoorden.
Sowieso door een inenting
ff een stomme vraag, maar waar staat de afkorting kv voor? Bv=borstvoeding en Kv= flesvoeding?? maar waarom dan niet fv, ik kom er niet uit
ik kan nu alleen maar denken kv=kattenvoer door @Frenky hahaha
Kunstvoeding denk ik. Best een stomme benaming eigenlijk.
Ooooh kunstvoeding. Was er zelf niet opgekomen. Snap wat je bedoelt met fles, naar klinkt wel raar
Tot zover mijn bijdrage haha
En dat net die onder een steen zich weer geroepen voelt ons allen te onderwijzen.
1 van de nieuwe projecten van wil & tien is een nieuw bak’boek’ (pdf). Maar dan volledig in december sferen.
Edit: en hij komt vrijdag de 13e (november) uit. En dat is volgens tien geen ongeluksgetal, maar een heilig vrouwengetal
Ik had niet gedacht dat de vorige zon succes was dat ze er nog een zouden maken, maar blijkbaar wel. En heilig vrouwengetal? Que???
Ik vind het vooral typisch dat ze een cake die in het boekje moet komen, zelf verkloot hebben in de vlog.
Tja, het kost geen drol om te maken. Dus waarom zou je het niet doen (dit meen ik uiteraard niet in hun geval).
13-11-2020
3x een 1
1x een 3
En 2+2=4
4-1= 3
4-3= 1
Woowww
Wow 24 uur later zo’n beetje nog steeds bv gesprek. Mag Mascha weer terug naar het andere topic.
Ja ja ik kan zelf ook van onderwerp veranderen ja ja je kan eroverheen scrollen ja ja kruisje zit boven in ja ja
Ja dacht dat ze ooit zeiden dat t niet zon succes was als ze van tevoren dachten, maar misschien verwar ik het met hun planners. En inderdaad, alleen de uren die erin gaan qua kosten.
Tsja het kost ze niks om te maken dus zelfs als maar 100 mensen het kopen dan hebben ze alsnog €1000 binnen geharkt
(Ten minste ik weet niet hoe duur het is maar ik gok rond de €10?)
Ja jullie hebben helemaal gelijk! Dacht dat ze ooit gezegd hadden dat t niet zo liep, en er zitten wel uren in in the end.
Ik hoop niet dat dit te gemeen klinkt maar soms vraag ik me af waarom Willemijn vriendinnen is met Martine? Ze lijken me soms zoooooooo verschillend. En ja ja, opposites attract maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zó goed bevriend kan zijn als je vriendin één en al zweef is.
Waarom je kind Loewis of Lewis willen noemen en dan Louis schrijven? Nieuwe kind van Elise Milou, deze schrijfwijze vond ze mooier. Ze was zeker even vergeten dat kind de rest van zijn leven z’n naam verkeerd wordt uitgesproken. Ik heb er zelf met mijn naam, zo irritant.