Even een braakje leggen…
Ja maar ik vind het ook nogal TMI om te delen ofzo. Omg stel je voor met een dikke kater in dat hysterisch kleurige kermis huis te zitten.
Even een braakje leggen…
Ja maar ik vind het ook nogal TMI om te delen ofzo. Omg stel je voor met een dikke kater in dat hysterisch kleurige kermis huis te zitten.
Ik snap alle reacties op de debiele kotspost maar kunnen we het ook nog even hebben over het tenenkrommende piano-optreden? Wat een verschrikking als dat om 3u snachts je tijdbesteding is, en dan die zelfgenoegzame blik erbij ugh
Niet oke dat dus blijkbaar merken ook de privacy van kinderen aantasten?
Sorry hoor maar wat is dat met die filmpjes van kc. Nu weer met zo’n vreselijk kussen onder het shirt in combinatie met dat idiote belachelijke dansje
Had 3 seconden mijn instagram geopend en daarna gelijk weer afgesloten
Onze Kel krijgt wel met heeeeeel veel vooroordelen te maken. Gelukkig kan ze al cringe dansend al haar issues oplossen. Zo makkelijk the influencer life
Dit! En dat mobieltje voor de lyrics en dan niet eens op de maat zingen, haha sorry maar echt heel slecht.
Ik heb op unfollow geklikt vorige week… dit was echt de druppel.
Ik heb deze week alle influencers en mommybloggers van mn Insta gegooid. Geeft echt zoveel meer rust in mn tijdlijn en alle stories. Echt blij dat ik het gedaan heb. Nog wel leuk om hier mee te lezen, maar niet cónstant alles te moeten zien. Heerlijk
Goed idee! Ik ga denk ik maar hetzelfde doen
Same! Tijdje geleden al en het bevalt perfect. Veel zie je er nog wel voorbij komen in dat verken-gedeelte en anders inderdaad hier sowieso en dan kan je prima gewoon iemand even opzoeken als je wat wilt zien. Maar dan heb je daar in ieder geval gewoon zelf keuze in en wordt het niet maar de hele dag in je gezicht gegooid, zo voelde het voor mij in ieder geval hahaha. Raad het echt iedereen aan!
Ja precies dit! En als ik gewoon alleen de stories van mn vrienden wilde zien, maar daarvoor eerst 1000 stories van influencers moest “doorwerken” incl alle spon troep die daar bij kwam kijken. Ik “moest” dan ook gewoon alles kijken van mezelf. Daar stoorde ik me nog het meeste aan eigenlijk. Want je kent die mensen niet eens Terwijl nu mis ik er letterlijk niks aan. Heerlijk
Dit ga ik ook doen, wat een gezeur is t eigenlijk ook
Ik word gek van die snackboxen spon van Willemijn. Wie heeft zoiets nodig.
Heeft zij ook die graze box? Het klinkt gewoon echt alsof het om te grazen is, als een koe. Ik vind die spon ook echt stom.
Nou echt ik word gek van die spon! Wie koopt nou zulke karige, dure snack bakken?
Echt wat the? Alsof ik bij de supermarkt niet even wat nootjes en rozijnen man kopen.
Ja jij kan dat misschien maar echte #bossbabes #bossmoms #momsinchiefs en #momfluencers hebben daar geen tijd voor he, die moeten wel zo’n box. Net zoals bloomon.
en #bosbabes telen het zelf en gaan niet naar de supermarkt denk ik
Hahah ja precies dat vroeg ik me ook af. Sinds wanneer is nootjes kopen in de supermarkt te moeilijk geworden?
Nav Elise Joannes insta-spon, waarbij je haar druk typend ziet zitten terwijl ze een graze-hapje neemt, was ik wel ECHT overtuigd om het ook te kopen!! Ik bedoel als DE mieterse vrouw, het verrekte succesvolle brein achter ‘meneertje rubbertje’ dit aanraadt dan MOET ik dat ook hebben
Nathalie Vijfhuizen, die in Engeland woont, is even een weekend in NL geweest en moet nu volgens de Britse regels in quarantaine, maar ze post een foto buiten de deur. Als je er vriendelijk naar vraagt of het wel handig is om dat te delen word je geblokt Zal ze dan wel druk mee zijn, er waren er meer die er het zijne van dachten. Iemand postte ook dat je tot wel duizend pond boete kon krijgen voor het breken van je quarantaine, echt fikse handhaving daar zeg!
Wel goed dat meer mensen vragen stellen, vind het echt een slecht voorbeeld geven met toch een hoop volgers. In Engeland kunnen ze meer besmettingen ook niet gebruiken en ze was dit weekend nog in Amsterdam 🤷