Mommybloggerstopic #5

Volgens mij heeft zij juist wel stories geplaatst met dat ze vaccineren heel belangrijk vond. Dat verbaasde me toen nog positief want ik had me voor kunnen stellen dat ze er anders over zou denken.

1 like

#keepingitreal

Echt krijg bij hun soms zo het gevoel dat ze heel erg hun best doen om te laten zien dat ze echt nog wel jong, hip en cool zijn en dat dit nog allemaal kan als je kinderen hebt.
Gister ook al met die stories dat ze pas om 16:00 wakker werden.

12 likes

Ik volg heimelijk zoveel mommyvloggers - en daarmee graag ook dit topic - dat ik toch maar een account heb aangemaakt

Wat ik me dus afvroeg: Tiger Elise woont toch niet meer in Amsterdam, maar in Leiden? Altijd als ik flarden van haar vlog kijk (kijk ze nooit helemaal, want lang
) zit ze in Amsterdam en nu met de Coronatest weer. Dat is best wel vreemd toch? Ik zie nooit een beeld van Leiden, gek genoeg. Of kijk ik dan niet goed genoeg? :wink:

Ze woont zeker in Leiden :wink: Ze heeft natuurlijk jaren in Amsterdam gewoond en daar is ook haar hele sociale leven nog. En ik denk dat er alleen nog maar plaats was in Amsterdam voor de test.

Het is best logisch dat je een test buiten je eigen woonplaats moet doen vanwege de drukte.

Ahja ik zou juist denken dat het in Amsterdam heel druk zou zijn ivm hoge aantal besmettingen, maar zou best kunnen inderdaad. Vond het toch wel opvallend.

Gaan we nu echt elke keer als Martine iets over de natuur roept (= vaak) erbij halen dat ze kiest voor een betegelde tuin? Dat weten we nu wel toch.

3 likes

Ik was wel van plan om dat nog minstens de komende 3 jaar te doen ja.

Nee je hebt gelijk hoor. Ik vind het gewoon echt heel hypocriet en irritant maar het heeft ook geen zin om er steeds weer over te beginnen inderdaad.

26 likes

Haha, fair point.

Ik heb er over na zitten denken, waarom erger ik me KAPOT aan wat iemand anders met zijn tuin doet? Conclusie: het heeft te maken met het zien van een lapje grond als jouw eigendom, waar je mee mag doen wat jij wil. Zo werkt de aarde gewoon niet. Ten eerste wonen er mensen om je heen, met wie je samen jullie gedeelde stukje grond bewoonbaar dient te houden. Ten tweede is grond deel van de aarde waar wij zuinig op dienen te zijn. We mogen best wat moeite steken (of iemand inhuren om dat voor ons te doen) in het zorgvuldig omgaan met de aarde en het stukje wat je je hebt toegeëigend. De tuin is gewoon niet alleen van jou.

Oke, dat was het voorlopig over de Tuinvantien.

11 likes

Volgens mij zijn hun avondjes uit ook wel meteen helemaal naar de getver, go big or go home

3 likes

Weet iemand of Tiger Elise ooit nog haar bevallings video gaat uploaden? Want eerst had ze het erover maar ik heb hem ooit voorbij zien komen. Of heb ik wat gemist?

1 like

Ik zit bij mijn schoonouders in Leiden, en er loopt zo een gast voorbij met een tweeling kinderwagen. Realiseer me net dat dat Wouter is

31 likes

Ugh die bewijsdrang van Rachel en Willem wanneer ze uitgaan. Meteen superveel insta stories om te tonen hoe ‘cool’ en ‘wild’ ze nog zijn. Wie wil je dan wat bewijzen, vraag ik me dan af.

30 likes

Had ie z’n cowboy outfit aan?

Haha maar dit. Zo stoer kotsend naast je auto hangen :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind het wel lekker relatable.

1 like

Had je niet hoeven doen hoor. Ik had sowieso niet heel veel spannends verwacht van iemand die een condoom meneer rubbertje noemt. :joy:

3 likes

Maar bij Rachel en Willem ben ik altijd zo verbaasd over hoe vaak ze braken? Ik volg ze niet meer, maar die hadden echt om de haverklap voedselvergiftiging en met zn allen boven de pot.

1 like

Ze heeft ‘m wel ooit opgenomen (zei ze in de vlogs), maar nog nooit ge-edit. Geen idee of ze dat ooit nog gaat doen. Zat verder geen bijzondere reden achter (volgens mij?), gewoon geen tijd/zin.

1 like

Thanks! :heart: