Haha ja duh?
Monday 11 October 2020
~It will never come again~
11102020
Haha ja duh?
Monday 11 October 2020
~It will never come again~
11102020
Die bestaat ook niet.
Haha oeps.
Daâs pas echt bijzonder dan
It would never come again⊠maar? Wat eem cliffhanger! Kwam ie toch nog een keer? Is dot groundhog day?
Haha ik kan het alleen maar in Trump-voice lezen.
Maar voor iedereen: het is een soort meme en niet serieus.
Ik snap de grap niet en ook niet de âit wouldâ. Wellicht mis ik iets, enlighten me.
Ik denk dat mensen over dit soort ~bijzondere~ data dan zeggen dat ze uniek zijn en niet meer langskomen. Maar ja, dat is natuurlijk met iedere datum dus niet echt een reden om bij de datum stil te staan
Ja dat is waar, maar waarom âit wouldâ ipv âit willâ. Zal het toch nog eens terugkomen??
Ik zag in Michelle Bollen haar stories vandaag dat ze een linkje had toegevoegd van de jassen van haar kids, ik denk: goh leuke jasjes ~opent link~ âŹ170 voor een kinderjas X 2 dat geef ik nog niet eens voor mezelf uit voor een jas, of ik doe er dan jaren meeâŠ
Sowieso die kleding van die kids. Waarom alles merk? Ik heb altijd het gevoel dat men een soort bewijsdrang heeft zo van: we hebben het goed thuis? Vind ze er altijd prima uitzien hoor, maar dat ligt meer aan de stijl dan die merkjes. Zonde! Ook wel eens gedacht dat die stijl wat regiogebonden is wellicht? Ook als ik kijk naar de haardracht van alle mannen in haar familie. Allemaal nagenoeg hetzelfde.
Zeker niet regiogebonden, ze hebben wel de âtypischeâ look waar wij (wij wonen in een dorp ernaast) iemand uit hun dorp aan âherkennenâ maar dat is wel een beetje bevooroordeeld, want het merendeel vd mensen/gezinnen loopt er ook in hun dorp niet zo bij
@Stofdoek dan slaap ik er heel veel nachtjes over idd, terwijl ik eigenlijk altijd jaren met een jas doe. Maar ach er zijn ook mensen die hun baby pakjes van dat bedrag aan doen, die groeien er nĂłg sneller uit
Hahaha oke, thanks voor de info! Dan klopt dat dus niet. Ik denk altijd als ik Michelle haar zogenaamde âkloffieâ zie, dat ze er nog beter uitziet dan ik in mijn full glam outfit, maargoed dat zegt misschien meer over mij. Hetzelfde als op metershoge hakken en kort rokje op pad (met 2 kinderen, hoe dan?). Respect vooral daarvoor, maar die merkkleding; mehhhhh.
Ja met name die âkloffielookâ is heel tekenend voor waar ik op doel met herkennen
Ik vind het ook knap, niet zo zeer dat op hakken lopen want dat deed ik zelf ook weer vlij vlot na mn bevalling (wel minder dan ervoor), maar altijd zo tiptop eruit zien qua haar en makeup etc. Ze heeft volgens mij wel eens in zon video met tien&wil verteld dat ze daar speciaal voor voor op staat (ook om te sporten), maar poeh mijn slaap is me dan toch iets te heilig⊠als mn man vroege heeft en om 6u eruit moet word ik vaak pas wakker van onze dochter om 6u denk ik: draai me lekker nog een keer om.
Ik doel ook meer op met enorme hakken achter je kinderen aan. Ik ben zelf ook niet vies van een goeie hak, maar zij trekt ze bij wijze van aan voor een boswandeling, lekker ravotten zoiets
Ja inderdaad. Nagenoeg alles is altijd van Tommy Hilfiger. En dan staat dat ook mega groot op die shirts. Ik geloof echt niet dat dat is omdat die kleding zo fantastisch van kwaliteit is.
Mas zwengelt het borstvoedingsthema maar weer aan. Ze wil onbevooroordeeld doen maar maakt het heel erg âflesvoeders weten niks van â âboobââ en andersom. Terwijl haar argumenten door kijkers die zelf borstvoeding geven/gaven onderuit worden gehaald.
âIedereen kan een flesje kunstvoeding maken (âŠ) maar met boob is dat anders ik ben de hoofdvoederâ.
Doe het dan gewoon nietâŠzeg gewoon â ieder zn dingâ en klaar.
En als je in beide geen ster bent?
#askingforafriend
Gefeliciteerd dan ben je een mens!. Maar dat mag volgens mij niet als ik al die meningen lees
Ik krijg ook echt rillingen van dat ge-âboobâ steeds
Typisch massa eerst janken om de mommies en nu zelf zo een opdringerige kut worden met adviezen en wij doen het zo dus dat is the way!!!