Omdat ze geen nee zeggen tegen hem
Huh maar in haar story zag ik hem als roze en nu als grijs?
Ben ik nu met beide hersenhelften extra getalenteerd
Jazeker, het betekent dat allebei je hersenhelften werken! Dat is ontzettend knap en uniek
Nina is zo leuk! Volgens mij noemt ze het niet, maar ze heeft ook een aantal cabaretshows gehad vroeger. Heerlijk mens!
Wat tof!!
He Rick Paul
Oh wat leuk, ik ken haar vooral van het programma Samen Single van een paar jaar geleden. Daarin ging het ook over haar kinderwens. Leuk om te zien!
Dat vond ik zo’n leuk programma! Benieuwd hoe het met de andere dames gaat.
Leuke tip!!
Willemijn heeft nu zelfs het hoofd van een veenlijk staan in haar huiskamer, zie ik in haar Q&A video.
Haha ik verslikte me bijna, ik ga ff op zoek naar het hoofd.
Edit: hahahaha was na 1 seconde al niet te missen.
Ik ga stuk
Wel helemaal on brand!
Ze hebben ook een keer in een vlog gezegd dat ze moeite hebben met nee zeggen, hem een vrije opvoeding willen geven (dat legden ze uit als dat hij altijd zichzelf mag zijn en niet alles corrigeren) en dat ze graag vriendjes willen zijn met hem.
Dat zie ik ook met mijn zwager en schoonzus gebeuren. Laat ik het zo zeggen dat ik blij ben dat wij een iets andere opvoeding op na houden
Hahahaha
Niet alleen geen nee. Ze vragen het actief: wil je deze? Whooo die is leuk! Wil je die hebben? Of die? Of dieeee?
Oh ik heb ook zo’n familielid. Die kinderen zijn echt ongeleide projectielen. Grote waffel, altijd lawaai en irritant en aso richting andere kids. En alles wordt met de mantel der liefde bedekt. Echt geen leuke kinderen. Van een keer op de gang staan/schrikken van een boze ouder wordt niemand minder.
Ik zou het zelf dus ook heel anders aanpakken
Haha je omschrijft de kinderen van mijn zwager en schoonzus Zelfs de straat waar de opa en oma wonen van die kinderen (en waar mijn familie woont), ergeren zich helemaal kapot als ze er zijn Zo zou ik mijn kinderen niet bekend hebben staan eerlijk gezegd. Oh en ze mogen van mij hier ook niet alle 3 tegelijk komen en ik berg het dure speelgoed van mijn dochter op als er ook maar een van hen komt.