Mommybloggerstopic #5

Niet! Lekker hypocriet.

3 likes

Sorry voor deze schrale bijsnijdtechnieken, maar anders kon je mijn Gegevens erboven zien haha

130 likes

Als je er iets in de kleur lichtroze bij houdt dan is de schoen bij mij wel ineens roze met wit.

Ook in die catgorie:

Annic noemt Tim ‘een Youtuber’

Youtuber wint 3 televisier sterren.

35 likes

OMG Ik zie dat Yuyan, de manager van Annic, genomineerd is voor een Viva 400 Award. De manager die tegen Tim zei: je moet jezelf niet belangrijker maken dan je bent. Vooral niet op Yuyan stemmen dus.

Ze “werkt” ook voor de Meilandjes, Lonneke Nooteboom en De Huismuts.

13 likes

Als er al mensen zijn die zich belangrijker maken dan ze zijn, zijn het haar klanten wel. :joy:

13 likes

Sorry, maar mensen die van een gitzwarte plek komen ‘op lichten’
 moest daar wel om lachen.

5 likes

Ben de zwangerschaps Q&A van Wil aan het kijken. Nog geen 2 minuten bezig en al reclame :money_mouth_face:

1 like

Er zitten 4 oud schoolgenoten in die viva400. Waarvan eentje haar neus zodanig heeft aangepakt dat haar gezicht totaal niet meer lijkt op haar oude havo5 zelf :speak_no_evil:

Sowieso wat een holle lijst zeg

4 likes

Ik vind de video’s van Nina en Co een aanrader. Nina de la Croix heeft samen met een stel co-ouderschap. Interessant om ook een keer een niet-traditioneel gezin te volgen en te kijken hoe ze dat regelen

16 likes

Ben nu wel heel benieuwd wie het is :face_with_monocle:

1 like

Dat zou alleen interessant zijn als je ongeveer gelijk met mij op die middelbare school hebt gezeten. Ze ziet er niet verbouwd uit, gewoon echt een heel ander gezicht dan vroeger! In die zin is het echt sjiek gedaan alleen blijf het ‘raar’ vinden.

wat een leuke tip, thanks!

1 like

Aaaaah ik vind het echt leuk! Ik ben al helemaal bij nu, haha.

1 like

Haha een vriendin van mij ook, maar je kunt dus jezelf of iemand anders ook gewoon opgeven. En dan moet je daarna opzoek naar stemmers :roll_eyes:. Het feit alleen al dat random mensen of je jezelf op kunt geven vind ik die lijst al weer weinig zeggen.

Echt he. Van die 4 vind ik er ook maar 1 terecht omdat die een prestatie op wereldniveau levert. De rest :woman_shrugging:. Echt Viva ha ha ha

Ik heb zelf twee keer in de Viva400 gestaan en beide keren schaamde ik me een beetje omdat de lat wel erg laag ligt, vooral in de business categorie.

Wat ik ook jammer vind, is dat de uitreiking een event is dat vooral heel erg om de sponsors draait en niet om de vrouwen zelf.

12 likes

Wat interessant! Ziet er ook een hele toffe vrouw uit, ik ga binnenkort de video’s eens bingen!

Ik heb zoveel bewondering voor hoe goed Willemijn kan praten over haar zwangerschap na het verlies van de vorige en haar gevoelens erbij, en het advies dat ze anderen geeft over hoe met angsten e.d. om te gaan. Ik denk dat ze daar echt veel mensen mee helpt. Ze is zo positief en tegelijk ook realistisch.

37 likes

Zit even die vlog van ivvj te kijken maar
 Waarom kopen ze een paar autootjes per week voor hun peuter? Elke keer dat ze in een speelgoedwinkel/Action/
 zijn? Volgens mij zijn ze al een paar weken opzoek naar de perfecte ambulance.

(Ik werd als kind ook altijd heel hebberig van het speelgoedschap dus is wel leuk voor hun kind haha)

1 like