Haha zou je er ook semi trots stories over plaatsen?
Zou ze ook denken dat ze eigenlijk in een groen, blauw en gele bubbel leeft?
In haar volgende story zegt ze dat analytische mensen grijs zien en creatieve mensen roze lekker in haar straatje maar volgens mij klopt er niks van.
Zo die is er ook lekker op tijd bij met de hele “welke kleur is deze schoen/jurk” hype. En het is nog onzin ook.
Ik zie echt niet hoe je roze/wit kunt zien?
Het is roze maar ik zie ook wel grijs/groen maar dat komt doordat de foto in het donker is genomen met ongelukkig licht. Als je het op die manier bekijkt, zie je dan wel dat het eigenlijk roze is?
Haha, en ik snap dus echt niet hoe je GEEN roze kunt zien.
Haha gaan we weer (laatst toch ook voorbij komen)
Niet weer die kutschoen aub
Huismuts be like:
Mensen die de schoen als roze zien, zijn creatief, intelligent, succesvol en ondernemend
Mensen die de schoen als groen zien, zijn zure kantoortrutten.
Ja jezus die komt ook elk half jaar weer terug he
Haha ik wil ook helemaal geen discussie over die stomme schoen had het ook nog nooit gezien btw maar het gaat mij erom hoe de huismuts zichzelf weer profileert.
Wat @Knofje dus zegt.
Zelfde met dat 7 minuten voor tijd inleveren, ik herken mezelf daar ook wel in hoor, maar man zij vind dat helemaal stoer ofzo. En dan nog de champagne terwijl kind in bed ligt. Wat een wereldwijf.
Ik vind dat dus ook niet zo bijzonder maar de huismuts vond dat zelf volgens mij heel cool. Het was om half 2 's middags.
Ik wil dat je NU alle flessen uit je huis haalt! Wat denk je wel niet.
Zo mooi, Tim die alle prijzen wint. Dat zet Annic alleen nog maar meer te kakken.
Ook zo’n B-presentator vriendinnetje van haar die z’n skills dan afkraakt…
Wie zeikt Tim af dan?
Op Annic dr insta. Oké afzeiken, maar hij krijgt feedback op z’n functioneren van een SBS Shownieuws presentatrice.
Kunnen we de naam (eventueel met puntjes/spaties) van deze persoon noemen? Ik wil ook weten wie je bedoelt
Dyantha Brooks. Hè wie? Dat dus. Een B. Presentatrice die een Tim Hofman, gisterenavond uitgeroepen tot o.a. Beste Presentator van NL, afzeikt en Annic de hemel in prijst.
Ik denk Dyantha Brooks, om hem nu vervolgens wel op haar eigen instastories te feliciteren