Mommybloggerstopic #5

Ik vind de filmpjes van LaVieSanne juist niet meer leuk. In het begin nog wel, maar nu word ik het een beetje zat…

4 likes

Je hebt een heuse revolutie ontketend :joy:

3 likes

Plaatst ze uberhaupt volwaardige content? :sweat_smile:

5 likes

Ja echt bi-zar vindt ze het voor een ‘beehbeeh’ van 4 maanden. BIZAR!

4 likes

Beetje Nienke Plas gehalte

1 like

Rachel heeft toch een aparte vorm van boekpromotie: prive gesprekken screenshotten tussen haar en de - door haar aangestelde - tekstverbeteraar waarbij haar boek de hemel wordt ingeprezen.
Daar is echt niks objectiefs aan. Hoezo moet dat potentiële kopers overtuigen?

3 likes

Wordt tijd voor een babycave!

Ik zie nu allemaal cringy scenarios van zo een kanaal en als ZE dan 4 of 5 is haar eigen kanaal wilt starten omg

2 likes

:exploding_head:

Ik vind de filmpjes tenenkrommend en zo gemaakt grappig, maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel goed gemaakt en origineel, zit best wat tijd in ook, een stuk meer dan die domme ‘spontane’ reels van Kel :crazy_face: echt jammer dat Sanne zga niet meer blogt want ze schreef goed

3 likes

Boos heeft de ster voor online-programma gewonnen!!

31 likes

De topics lopen echt in elkaar over :joy:

4 likes

O, shit! Zit ik fout?

Ohhh wacht, ik snap hem al weer! Ik had het in het andere YouTubers-topic verwacht maar het gaat natuurlijk over ons Royke en Annic.

6 likes

Zou bijna een poll maken

Ben jij verrast dat de Huismuts haar boek 7 minuten voor de deadline inleverde alsof het een verslag in de 4e klas was?

Nee
Nope
Nada

60 likes

Hahaha dat is altijd met die vloggers die boeken schrijven, je ziet zo goed hoe onprofessioneel dat gaat :joy:. Dan gaan ze twee dagen ~in een hotel~ schrijven en hebben ze 8 hoofdstukken gedaan of kondigen ze aan dat ze de hele dag gaan schrijven en oh kut toch weer niet gelukt etc. en dan ineens in een weekend hop het hele boek af! Die arme redacteurs die de boel tot leesbaar geheel moeten oplappen.

13 likes

Ik vind het ook bij voorbaat al een stom boek.

Bij elk kinderartikel of overnachting wat ze krijgt/koopt zegt ze dat dat in het boek gaat. Een soort offline gebundeld sponsor Instagram boek?

Tenminste, dat is wat ze erover deelt dus dat is ook mijn beeld bij dat boek.

Incl gejatte quote van Lize Korpershoek min 1 woord.

12 likes

Dit gebeurt niet altijd toch. Soms zijn er gewoon geen redacteurs, af te gaan op Mascha’s boek :stuck_out_tongue:

22 likes

Als ik zin heb in leedvermaak ga ik de reviews lezen op bol.com.

8 likes

Tbh zou ik dit waarschijnlijk ook doen maar goed

Nee soms drukken ze gewoon FinalDraft2Definitive.doc af :joy:

14 likes