Wat een afschuwelijke jurk
Hallelujah.
Ik krijg hier een beetje handmaid’s tale vibes bij.
Caption onder een andere foto: ‘De uitkomsten zijn 100% niet griezelig en superinformatief’
Testimonial site; ‘Huisartsen en ziekenhuizen zouden zeker nog veel kunnen leren van de aanpak, kennis en kunde van La-.bsolute!’
Blessed be the fruit
Wauw
Dit zal dan wel een impopulaire mening zijn maar die jurk is echt prachtig
Little Houten on the prairie dit
Ja precies, goede beslissing van haar om er verder niet over uit te wijden. Het gezichtje van het kindje is nog wel zichtbaar op de foto, misschien handig om even aan te passen.
Ooh shit, heb je helemaal gelijk in! Hoe verberg ik dat? Want ik zie in mijn berichtje als ik hem wil bewerken de foto niet, alleen de ‘code’…
May the lord open
Je hebt hem al weggehaald zie ik. Ik zag hier laatst ergens de tip om de foto in je insta story toe te voegen, vervolgens te bewerken zoals je wilt en daarna de foto niet verzenden maar opslaan
Aaah slim, dankje! Ja, ik dacht ik vind dit niet netjes van mezelf dus maar even verwijderd
Haar bankrekening
Zitten ze nog steeds in hun bunker?
Ja, de situatie is onveranderd.
What a surprise
De dag die je wist dat zou komen, Massa in het mommybloggerstopic.
2020 is echt een jaar vol met verrassingen.
Ik vind LavieSanne best leuke filmpjes maken die vast herkenbaar zijn voor ouders (geen idee,ben nog geen moeder) en die een groot bereik hebben. Maar Kelly maakt nu gewoon precies dezelfde filmpjes of iniedergeval met dezelfde onderwerpen. Verzin zelf iets? Ze hebben denk ik ook veelal dezelfde volgers. Vind het bij LavieSanne overigens ook beter gelukt :’)
Ja even een confession ik wilde gisteren ook graag iets over massa posten hier omdat ik vind dat ze geen (volwaardige)niet baby content meer plaatst.