Hebben we straks ons eigen FF advocaten team om de FF belangen te behartigen
Zo houden we wel de economie goed op gang. Royke verdient bakken met geld aan deze zure kantoor “trutten”.
Geen idee wie dit is maar ik voel me steeds vaker echt een sukkel dat ik niet een fancy tweede naam heb
Holy shit, testen van 1000 tot 1750 euro! Vergeleken daarmee is die 150euro van Annic een koopje! Staat wel een disclaimer op de site: Labsolute testen zijn alleen bedoeld voor wellness monitoring en zijn geen vervanging van een medische analyse. Wtf is een wellness monitoring ook?
Dit doet me eerder denken aan een bezoekje aan de Thermen. Gekke benaming.
Denk je dat ze je ontlasting voor €150 willen onderzoeken
Oh nee ik had nog niet door dat het om poep ging, wat een mega bummer . Daar zit dus iemand ongekwalificeerd en zonder medische redenen in een ‘lab’ de hele dag door in andere mensen hun stront te roeren. Ik zou een miljoen per test vragen.
Enkel bloed is slechts 997 euro. Met ontlasting erbij zit je inderdaad vanaf 1280! Maar voor dat geld hoef je geen verzendkosten te betalen hoor, en je krijg ook geen pijnlijke vingerprik.
Nee wtf is dat voor vaag apparaatje ook, heb je die instructie gezien? Haha apart weer.
ScIeNcE
Jazekerr! Maar, ontwikkeld door onderzoekers aan cambridge, als je dat nog niet wist, dat zijn de slimste mensen die er zijn!
Al die random groentes op die site ook, lijkt wel een kinderboek haha
En die prijs is nog ex. de supplementen die je volgens de uitslag van die test ongetwijfeld nodig hebt en die ze - wat toevallig! - ook verkopen. Kassa.
Goeie disclaimer ook
De door Labsolute. verstrekte informatie is ontleend aan bronnen die betrouwbaar mogen worden geacht, maar voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. Labsolute. streeft er voorts naar om deze website voortdurend te onderhouden en te actualiseren, maar kan er niet voor instaan dat de inhoud van (onderdelen van) deze website na verloop van tijd of op het moment dat deze website geraadpleegd wordt nog steeds juist, volledig of actueel is. De verstrekte informatie is dan ook uitsluitend indicatief en kan op ieder moment zonder verdere aankondiging worden gewijzigd.
Oftewel: misschien verkopen we onzin, maar dat is jouw probleem, niet het onze.
Ik moest laatst ook aan hun denken! Vond het zo ontzettend jammer (maar begrijpelijk) dat ze destijds zijn gestopt met hun blog. Vond hen destijds echt het leukst om te volgen.
En ik ben het met je eens wat betreft het inderdaad leek dat Manon en haar vriend alles voor elkaar hadden. Wellicht was dat destijds ook zo natuurlijk. In ieder geval niet verwacht dat zij uit elkaar zouden gaan, al werd er heel weinig gedeeld over hun relatie dus je kan er ook eigenlijk niet echt een oordeel/verwachting over vormen.
Toch gek dat ik nog steeds zo nieuwsgierig ben naar Manon.
Wonderbaarlijk heeft iedereen precies hetzelfde te kort en moet iedereen ze echt kopen om beter te worden. Die overigens ook bij de Etos te koop zijn voor 1 + 1 gratis.
Wat zijn die random foto’s ook? Waarom is er een foto zonder credits van Merryl Streep bij een quote over ongesteldheidsklachten?
Ze heeft stamcellen laten inspuiten, dus zou inderdaad niet teveel verwachten op het gebied van kwakzalverij.
Dat hadden ze misschien ook, totdat ze het op 1 dag niet meer hadden en betekent het ophouden van een relatie dat je het niet goed voor elkaar hebt. Van welke stelletjes op YT die leuk overkomen, verwacht je wel dat ze uit elkaar gaan?
Niet per se naar jou bedoeld hoor maar kwam zelf uit een relatie waar na de break ook heel vaak zulke opmerkingen voorbij kwamen, zie ook in mijn omgeving hele “stabiele gelukkig ogende” stellen toch als gevolg van div redenen, soms neutraal soms heel (on)begrijpelijk of uit het niets - dat de liefde stopt of ophoudt.
Snap zo’n reactie niet heel goed. Is toch maar een moment opname zo’n foto of vlog?
Edit: lees dat je daaronder ook schrijft, toch moeilijk om een oordeel te hebben, inderdaad eens!
Hahaha ik las dat citaat met een Amerikaans accent alsof Meryl Streep ineens overgaat op het Nederlands en ik dacht ???