Mommybloggerstopic #5

Vlog van Elise is er weer. Iemand die de eerste versie gekeken heeft en doorheeft wat eruit gehaald is?

ā€¦en bovenalā€¦ trek alle planten en bomen uit je tuin en stort hem vol met beton.

Waar zij denkt dat die fladderende vogels, lavendel en rozemarijn vandaan moeten komen terwijl zij met haar blote voeten op de keramische tegels staat, geen idee.

37 likes

De artsen zitten er vast naast met de zoektocht naar een vaccin tegen Corona. Een cacaoboon knuffelen en jezelf plat laten regenen helpt veel beter. :crazy_face:

4 likes

Verrek! Verdikkie! Zoooo real.

4 likes

Niet gezien, maar lees op yt dat er een nummerbord in beeld was

Dankjewelā¤ļø

Volgens mij zijn er 2 stukjes uit gehaald: een overview van de test hal (Elise test). En Wouter filmde de man die de test bij hem af nam. Nu is alleen nog zijn arm in beeld.

Elise schrijft zelf in de comments dat ze de vlog er even uit moest halen omdat een nummerbord in beeld was

Dat is prima, maar roepen dat ā€˜lekker teruggaan naar de natuurā€™ zo gezond en goed is en dat mensen dat meer zouden moeten doen, maar tegelijk de natuur en alles wat goed is voor de natuur uit je persoonlijke omgeving bannen want ā€˜te veel gedoeā€™ en ā€˜geen zin inā€™ en daarop ook nog eens geen kritiek dulden en commentaar afdoen als ā€˜gezeikā€™, dat vind ik hypocriet.
En dat is wat Martine doet (met haar tuin). Een beetje wel de lusten niet de lasten of zo.

17 likes

Stel je eens voor dat een zwangere influencer niet op de foto gaat met een hand op haar schaambot. Ik vind het altijd zoā€™n vreemde pose, vooral met zoā€™n strak jurkje.

6 likes

Ze kan ook niet tellen blijkbaar. Ook als ze een filmpje met 3 vooroordelen heeft, begint ze met haar hand zo: :raised_hand_with_fingers_splayed:t2: Terwijl er dan in beeld staat ā€œx aantal vooroordelen als je ā€¦ā€

:roll_eyes:

2 likes

Ik ga echt stuk om Elise met die coronatest :joy: Ik ken echt niemand die zo praat en doet als zij hahaha echt heerlijk. WƔlgelijk. Die mensen doen ook of ze bijna doodgaan, alles is zooo heftig en ze zijn zooo ziek

11 likes

Ik snap je cringe. Maar mijn ervaring is dat zonder die hand je er gewoon dik en opgeblazen uitzietšŸ¤£. Ik schaamde me de eerste x dat ik zo op de foto ging, maar achteraf zijn dat wel de meest flatterende fotoā€™s.

3 likes

Maar dit jongensšŸ¤£ Ze lijkt niet alleen megabraaf. Dat is ze ook. Oehhhh hihihi blote borsten ofzo?

4 likes

Dit vind ik wel een beetje onnodig.

Los daarvan snapte ik deze story ook niet helemaal. Er staat notabene bij dat het Private collection is, dan is toch redelijk duidelijk dat het niet voor functioneel bedoeld is.

Deze bh kreeg ik trouwens ook in een advertentie op Facebook, met ernaast een huispak :nerd_face:

6 likes

Ik heb dit ook heel erg, kan bijna niet geloven dat je echt zĆ³ extra bent. En dat je vervolgens iemand vindt die daar dus helemaal in mee gaat. Mijn vriend ziet me al aankomen.

9 likes

Ik krijg bij Martine nogal Doutzen-vibes. Volgens mij werd hier toen ook vermoed dat Tien haar kinderen niet liet vaccineren omdat haar zoon niet op de opvang mocht blijven ā€˜om wie hij wasā€™.

8 likes

Haha, sorry, zal hem even editen, iets wat er wellicht te snel uitfloept (en meer op mezelf zal slaanšŸ™ˆ) pas hem aan.

1 like

De huismuts heeft lekker zitten kotsen op straat na een avondje uit. Lekker bezig meid :woman_facepalming:

6 likes

Ze slikt ook schildklierhoromoon (medicatie) dus ze heeft denk ik echt niet de illusie dat ziekte puur spiritueel is ofzo

1 like