Haha ja maar echt, zelfs als ik nu via via hoor als iemand zwanger is denk ‘jeetje, zijn er vroeg bij’. En dan is degene rond de 30 nee dankje de koekoek.
Ik ben 24 en kan amper een plant in leven houden, blij dat ik niet in jouw kringen leef
Ja vind het ook heel goed van hem! Er zou binnenkort ook een Deel 2-Diana G. komen
Wauwwwwww SHOCKING dat Linda die test nu probeert te slijten aan ouders voor hun kind. Damn
Ik vind dat eigenlijk nog wel een stap verder en erger. Als het op je kind aankomt en je weet het ff niet meer grijp je alle kansen en mogelijkheden aan. Ook dit soort kwakzalverij. (Is met zwanger worden natuurlijk ook zo, maar voor mijn gevoel als het op je kind aan komt nog sneller).
Jeeeezus dat is nog wel een stapje lager ja
Ik ben zelf zwanger én getrouwd en nog steeds als ik hoor dat mensen kinderen krijgen of gaan trouwen denk ik: jeetje zoooo jong. Ik vraag me af of het ooit weg gaat. Ik ben ook rond de 30 trouwens, dus ook niet jong.
Dat is nu ook gewoon het meest interessante aan die vrouwen, dat ze jong een kind hadden.
Eventueel een studie gedaan, voor de 25e een compleet gezin en daarna zijn ze enkel nog “mamavan”; heel soms met baan maar meestal “fulltime mommy”. En dat dan maar uitmelken op social media want je moet wat met je tijd/gebrek aan normale interactie met leeftijdsgenoten.
Mijn persoonlijke hel
Ja ik vind het soms best shocking dat dat dan je identiteit is.
Soms ben ik bang dat ik ook in zo’n saaie doos ben veranderd. Kreeg onze eerste toen ik 23 was en de tweede met 25.
Maar dan hoor ik moeders op het schoolplein die staan te kletsen over het sorteren van de was of dat ze van het weekend zo laat naar bed gingen (‘ja 11u pas, jeetje!!!’).
Gelukkig ben ik nog niet zo diep gezonken
Zij heeft echt ZO veel kwakzalverige bullshit op haar Insta staan, volgens haar zijn echt alle aandoeningen te verhelpen met goed eten en goed poepen.
Oh ik bedoel niet dat iedereen met een kind voor de 25 supersaai is! Ik ken een uitzondering Haha.
Nee maar wel als dat (online) je hele identiteit is, dat vind ik wel verdrietig.
Sgat, maar de werking is bewezen want de testpersonen herkenden zich in de uitslag. Wat heb jij daar tegenin te brengen?
Omg ja mijn schoonmoeder kan ook niet stoppen met praten over haar darmen (want een orthomoleculair therapeut heeft haar ‘lekkende darm’ geheeld en het zijn je tweede hersenen!!). Stop talking to me about your poop, woman.
Oh verkeerd begrepen dan hahaha
Ja ik ken er helaas ook een aantal die zichzelf ‘mamavan’ noemen op IG. Of die doen alsof ze niks anders meer kunnen behalve moederen. Zo triest eigenlijk…
Haha herkenbaar ik vraag me steeds af wanneer iemand erachter komt dat ik mijn volwassenheidsdiploma nog niet heb gehaald.
@Nefertiti hahaha zo herkenbaar. Elke keer als ik mijn kind ga ophalen bij de opvang denk ik: ze zullen wel denken! Ik voel me echt nog een tiener.
Gemiddeld genomen is de moeder bij eerste kind 30, de vader 32,7 jaar.
Dan is 24 (nogmaals, in verhouding) gewoon jong.
Ik vind veel mommybloggers ook jong voor een hele schare kinderen. Niet te jong, maar wel opvallend.
Haha zo voel ik me ook altijd op de opvang