Annic ziet inderdaad in alles een manier om geld te verdienen, en dat is haar tot nu toe ook aardig gelukt. Dat het niet altijd even eerlijk gaat heeft ze van huis uit meegekregen.
Ja ook gezien! Heel zielig, hele lieve vrouw (de niet-vlogger)
Maar dit zag je omdat het gefilmd was in een tv programma toch? Ik ben niet voor familyvloggers maar dat is toch wel een beetje tegenstrijdig haha
Wat betreft de boodschap he, niet jouw standpunt
Ja maar ik bedoelde over het effect van vloggende ouders op kinderen. Die docu ging meer over vloggende kinderen
Ik ga een cursus vogelhuisjes bouwen geven!
Ik kan nog geen hamer fatsoenlijk vasthouden, maar ach. Makkelijk geld verdienen toch.
Ah echt top dat ze bij sommige redenen meteen een voorbeeld geeft!
Punt:
Demonstratie:
Beetje te hoog meid, en ja, uiteraard zat óók de timing ernaast
Hoezo gaat dit nog steeds niet goed!!!
Omdat het niet perfect hoeft, dus waarom moeite doen om het te verbeteren?
Geen idee, ik weet heel weinig van trouwen in Duitsland (en in het algemeen…)
Ik volg deze meid niet maar ik zie dus elke keer die reels op insta voorbij komen. Maar ik erger me ook echt dood aan dat kapsel.
Wil maakt het geslacht v d baby bekend in de nieuwe vlog!
Op 17 26
Ohh zie dit nu pas! Haha
Onze vrienden van Boos hebben zojuist een update geplaatst over onze vriendin Annic ten Duis / Kwannic / kwakzalver Annic / mamaworden.nl
Zo mooi dat ze de post van Janne weer aanhalen.
En dat ze nog steeds niet de resultaten van hun test hebben
Echt super goed dat ze de printscreen nog hebben!
#boysmom #jongensmama
I Tim Hofman! Geweldig dat hij het er niet bij laat zitten. Annic graaft echt haar eigen graf, zo oliedom! Waarom heeft ze het allemaal zo aangepakt? Daar gaat je reputatie En wat moeten andere ondernemers hiervan denken? Willen ze nog wel een adviestraject bij haar? Ik zou never nooit meer bij haar aankloppen.
In mijn kringen is voor de 30 jong.
1970 of zo?
Ja bij mij ook haha kan me echt niet voorstellen dat ik of vrienden van mij nu kinderen zouden hebben haha. Maar is misschien anders als je niet studeert? Dat je dan sneller in die fase zit.
Ugh ik moest even kijken maar wat een ongemakkelijke dansjes