Ja ik ondertussen ook niet meer. Maar het schijnt dat zij echt heel veel invloed heeft gehad toen hij net bezig was met zijn hele imperium op te bouwen. Dus ja, geen idee. Die hele clan bestaat imo uit gekkies
Of nog gekker:
Jolanda Hadid (moeder van Bella en Gigi Hadid) de de naam van haar ex weer heeft aangenomen (na de scheiding van haar meest recente man)
Naaaaahhh die Annic! Bizarre video hoor, eerst half opgelezen tekst, dan dat rare oscar-winner dankwoord en vervolgens een sentimentele compilatie van 5 jaar vloggen. I canât! Kan iemand die vrouw weer terug op aarde trekken en gewoon normaal laten functioneren? Zeg sorry, neem je verlies en mensen zullen weer respect hebben, maar dit?!?!??! Ik ben gewoon van slag.
Als je met de man er aan vast getrouwd was heb je vast een ander moreel kompasđ
hahahaha compilatie? wat een vrouw
Wat ik wel frappant vind, is dat er 0 reacties zijn onder de video en dat Annic niets op Insta heeft gezet. Als je op een normale manier besluit te stoppen met vloggen, zet je op zijn minst de reacties aan en plaats je een post op Insta om je volgers te bedanken. Annic wilde helemaal niet stoppen met vloggen, maar doet dit nav het MW schandaal. Ze heeft dit zo verkeerd aangepakt. Ze had nooit die advocaten op meiden van het forum af moeten sturen en na de uitzending van Boos gewoon haar excuses moeten aanbieden, dan was het nooit zo uit de hand gelopen. Maar haar hele WHY was natuurlijk al ongeloofwaardig. Vrouwen met een kinderwens helpen? Ik twijfel eraan. Ik denk dat haar WHY eerder was om haar zakken te vullen. Zeker gezien de inhoud van de brieven van Royke.
Helemaal mee eens.
Ze ziet in alles een onderneming, net als haar hele familie. Waar kan ze geld verdienen?
Ik denk dat ze gewoon zo is opgevoed? Maar ondertussen wel een masker opzetten van de lieve meelevende moeder en vrouw, die bij alles en iedereen loopt te slijmen.
Misselijkmakend.
Zal me ook niets verbazen dat ze straks weer gaan verhuizen, alles opgeknapt daar, en hup cashen en weer iets nieuws kopen.
Ik irriteer me aan Dappermaentje. Ze is ziek. Plaatst vervolgens dat een vriendin een coronatest komt brengen (dichterbij dan 1,5 meter) en volgens de zelftest heeft ze het niet. Ga je gewoon op de normale manier laten testen net zoals ieder ander. Want volgens mij zijn die zelftests nog in onderzoek (of ik heb het helemaal mis en neem ik mijn woorden terug!).
Wow dit is echt next level veenlijkenfilter, alsof de blauwe inkt op is
Oké, het wordt nu wel een beetje eentonig. Maar ons Kel doet voor de 400e keer nog maar eens hetzelfde dansje om te laten zien waarom Reels echt geweldig is. Om mensen te overtuigen om haar cursus te volgen.
Let vooral op de tong op het einde. Malle meid is het toch
En dan hebben we het nog niet eens (toch?!) over de Reels van Papa Sjenkie gehad
Ik zag net een Wife Swap aflevering over een soort family vloggers koppel met een ânormaalâ koppel. En dan zegt het kind van de family vloggers dat ze niet wil dat haar moeder terug komt want ze wil niet weer op camera. Zoveel effect kan het dus hebben⊠Echt heel sneu. Ga er echt door nadenken (niet dat ik family vloggers keek maar goed). Ben echt benieuwd wanneer de eerste âmijn ouders zijn vloggersâ docu komt.
Hahahaha deze meid, ik kan er gewoon echt niet over uit hoe giGANtisch treurig die reels van haar zijn. Overigens wel vernuftig van dr dat ze âhet hoeft niet perfectâ er tussen heeft gezet
Krijg hier plaatsvervangende schaamte van
Wow als je dit als ouder later terug ziet of hoort van je kind, moet je je toch wel eens stevig achter de oren krabben en denken waar ben ik mee bezig?
Waar heb je dit gezien?
Nou ik vind dat hij het beter doet dan Ons Kel, tenminste nog wat variatie in locatie en shots ipv eindeloos hetzelfde dansje voor dezelfde muur
Oh myâŠgeld betalen? Zij is de slechtste reels maker op heel Instagram wat een zelfkennis dit. Maar ookal kon ze het fantastischâŠWAAROM BETALEN voor zoiets in godsnaam
âŠ
Ik vond 15 Euro wat Kelly er voor vroeg nog meevallen. Kwam er ook eentje van 50 Euro tegen. Maar goed, waarom zou je hier uberhaupt voor betalen als je op You Tube gratis uitleg kunt krijgen.
Maar kelly kan zelf nog niet eens iets met reels, dan is 15 euro 15 euro teveel.