Mommybloggerstopic #5

Volgensmij heeft Anniek de comments op moderatie staan. Dan laat ze alle positieve reacties toe, en alle negatieve/kritische laat ze weg. Mark my words! Er zijn later vandaag of ergens de komende dagen ineens heeel veel positieve, meelevende comments.

9 likes

Sanny haar vlog begint met geratel bij een vriendinnen lunch. Ik krijg echt sterk de indruk dat haar vriendinnen willen eten en even totaal geen zin hebben in Sanny haar vlog gezeik. Daarna ook nog een heel betoog afsteken over ā€˜ā€˜ditā€™ā€™ en leven in het moment, maar volgens mij is ze as we speak het moment aan het vernaggelen door tegen de camera te lullen ipv haar vriendinnen.

21 likes

Wat een rare titel ook: ā€œMijn NIEUWE COMPAGNONā€ was toch veel logischer geweest dan de nadruk op ā€œmijnā€ leggen. En J. GESTOPT SPEENTJE ook haha, waarom dan niet het woord met ertussen zetten als het toch al zoā€™n lange titel is. Mis ik de YouTubergenen om in te zien waarom dit een goede titel is? :thinking:

11 likes

Huh is zij vriendinnen met Leontien Borsato ( weet even niet meer hoe zij heet van haar meisjesnaam)?!

Ja zo ongemakkelijk dat begin. Ik kijk echt nooit meer vlogs van haar omdat ik haar manier van praten zo hinderlijk vindt.

3 likes

Ik vind haar zo hysterisch en chaotisch. Die 10001 dingen tegelijkertijd. Even snel een coaching ding tussendoor in de auto (daar betaalt iemand voor!) en dan weer even naar een retreat en nog even verbouwen en even een planner etc etc

Die geldstress bij de verbouwing vond ik ook best bijzonder. Je maakt toch een financiele planning? En natuurlijk vallen dingen duurder uit met verbouwen (been thereā€¦) en zijn er onverwachte zaken, maar sn e l meer klussen aannemen om de verbouwing te kunnen betalenā€¦bijzonder

5 likes

De Ruiter vlg mij
Snap nooit echt dat je de achternaam van je ex behoudt (Kris Jenner) maar missch gedoe. Bij Tina Turner snapte ik dat al helemaaaal niet, Ike was geen pretje

1 like

In haar geval heel logisch, niemand kent de naam Kris Houghton. Een grote marketing truc die familie, dus deze naam houden betekend voor haar alleen maar geld en bekendheid. :money_with_wings:

7 likes

Mooi wel dat er meer duimpjes omlaag zijn bij de nieuwe video van Annie dan duimpjes omhoog.

5 likes

Om dezelfde achternaam te houden als je kinderen?

3 likes

De kinderen waarmee je geld verdient :laughing:

1 like

Haha, bij de Jenners is dat natuurlijk een reden maar ik bedoel eigenlijk bij ā€˜normale mensenā€™

Haha ja en dat terwijl ze in de serie (toen ze nog met Caitlyn getrouwd was) serieus overwoog om haar naam weer naar Kardashian te veranderen, want dat was beter voor het merk.

3 likes

In Amerika is dat best normaal. De moeder van mijn vriend gebruikt ook nog altijd de naam van haar eerste man. Terwijl dat een kortstondig huwelijk was toen ze nog heel jong was en ze 'm na de scheiding nooit meer heeft gezien.

Sterker nog, mijn vriend heeft die achternaam Ć³Ć³k. Ze is nooit met zijn vader getrouwd en heeft hem ā€˜haarā€™ achternaam gegeven. Hij draagt dus de achternaam van iemand waar hij geen enkele relatie mee heeft, mensen met dezelfde achternaam zijn geen familie van hem. Ik vind dat zo gek. Maar in de US dus niet ongebruikelijk.

5 likes

Echt een merkel

112 likes

In Duitsland is het ook normaal om de achternaam van je exman aan te houden, dus niet zozeer om de bekendheid ervan lijkt me. Als je trouwt ā€œvervaltā€ je eigen geboortenaam en houdt men ook na scheiding de naam vd ex zover ik weet. Klinkt super ouderwets wel, vraag me af of het nog steeds zo strict is of dat er inmiddels soepeler mee omgegaan wordt? @kika misschien?

1 like

De eerste vrouw van Trump heet ook nog steeds Ivana Trump. Ze zegt ook: ik heb heel hard aan zijn empire gewerkt dus ik verdien het ook om met die naam te paraderen. Ik geef haar geen ongelijk

4 likes

Oh nooit geweten dat je eigen achternaam in Duitsland formeel vervalt.
Kijk als alles nog gemoedelijk verlooptā€¦

Vind het wel gek als je niet op goeie voet uit elkaar gaat bijv (door Bep gebeurtenissen of echtelijk geweld) dat je dan forever die achternaam nog overal moet opgeven en tegenkomt, maar zal door Kris - vlg mij spoorden haar dochters haar weleens dit te veranderen - en Tina vast afgewogen zijn

1 like

Paraderen met de naam trump :joy:

(Hopelijk) in 2021 een naam die je associeert met faillissementen en gevangenisstraffen.

27 likes

Dat ā€˜coaching dingā€™ in de auto verbaasde ik mij ook over. Je zou er maar geld voor neerleggen, dat iemand je er zo tussen moffelt en niet Ć©cht de tijd en aandacht voor je neemt. En t kost meer dan genoeg inderdaad.

5 likes

Hahahah wat. Ik zou op geen enkele manier geassocieerd willen worden met die naam bah

1 like