Mommybloggerstopic #5

Ik leerde Annick een paar jaar geleden kennen door haar boek en toen vond ik haar best inspirerend, maar door de vlogperiode heen is het wel erg bergaf gegaan… met de voorbije maanden als absoluut dieptepunt. Als ze wat authentieker was geweest en niet alleen maar dollartekens in de ogen had gehad, was ze wellicht veel succesvoller geworden… Zo zie je maar dat ondernemen meer is dan zoveel mogelijk geld willen binnenhalen.

10 likes

Zo zie je maar weer stille wateren hebben diepe gronden. Annic schijnt een enorme bitch te zijn.

4 likes

Ik heb haar boek destijds maar laten liggen na het lezen van haar eigen quote:

Ondernemen is geen rocket science. Het is niks anders dan logisch nadenken en heel, heel hard werken. Ik ben geen alwetende ondernemer. In mijn boek staat niets baanbrekends.

(Interview quotenet (2014) https://www.quotenet.nl/zakelijk/business-babes/a139839/it-girl-annic-van-wonderen-werd-vroeger-bespuugd-omdat-haar-vader-rijk-was-139839/ )

3 likes

Goeie, snel een duimpje omlaag gegeven.

10 likes

Deze video lijkt zo scripted. Alsof ze in hoog tempo alle punten voorleest als een robot…

12 likes

Normaal ben ik meer van een kritische comment achterlaten, maar die heeft Annic duidelijk uit staan dus kon ik niet anders om toch maar een duimpje omlaag te geven. Zijn er meer dan omhoog. Ik denk dat de duimpjes optie over een paar uur ook wel uitstaat.

2 likes

Hahah heel typisch dat de comments uit staan bij Annic. Ik heb wel een duimpje omlaag gedaan.
Ziet ze in ieder geval nog ergens iets negatiefs ipv in haar eigen positieve droomwereld blijven leven

2 likes

Ondanks haar droom wereld heeft ze denk ik echt wel door waar de duimpjes omlaag voor staan.
Kan wel zijn dat ze denkt dat zijn alleen maar die zure vrouwen van het forum die mij kapot willen maken.

*zure meisjes

7 likes

Ah meisjes inderdaad. Ik had ons iets te hoog ingeschaald. Ik ben ook maar een zuur meisje die hoopt ooit een zure vrouw te worden.

14 likes

Haha die Annic. Zo blij en fake een filmpje opnemen vol leugens. Hoe kan zij dit terugzien zonder schaamte??

11 likes

Ze zet ook zo’n vreselijk nep gezicht op, wordt er bijna bang van.

‘’Dus, ik ga jullie nu heel lief, blij en gezellig vertellen dat jullie mij moeten missen, hihi’’

36 likes

Dat lijkt mij ook overkomen, een duimpje omlaag omdat we het zo jammer vinden dat ze stopt.

2 likes

Alles is nep aan die hele video. Alleen al het beginstuk waarin ze vertelt dat ze nieuwe plannen heeft “waar ze ons straks meer over vertelt :grinning: :grinning:”. Ze praat ook alsof ze het tegen kinderen heeft :roll_eyes:

3 likes

Nee, een duimpje omlaag is altijd negatief. Veel duimpjes omhoog zorgen er namelijk voor dat een video trending kan worden. Het is een seintje voor YouTube van het, deze video wordt gewaardeerd.

Een duimpje naar beneden is gewoon een anti-waardering. Als mensen een duimpje naar beneden geven omdat ze het geen leuk nieuws vinden is dat behoorlijk kut voor haar haha, want het is nu een seintje voor YouTube om de video vooral niet aan te bevelen aan anderen.

Lekker strooien met die duimpjes dus :-1:

35 likes

Komt denk ik door de zuurgraad van onze vaginas. Die is heel slecht denk ik. Omdat we niet stomen, gluten eten en niet elke volle maan de Vierdaagse lopen.

32 likes

Die koude baarmoeders hebben ook een direct effect op de kuttenzuurgraad natuurlijk.

19 likes

In deze vlog zegt Annic toch echt dat Mamaworden haar bedrijf is (bij minuut 20). Ik geloof nooit dat haar insteek was dat MW voor haar maar een tijdelijk project zou zijn.

9 likes

Ok, zo had ik het niet gezien, weer wat geleerd :slight_smile:

2 likes

Wat ik denk: mamaworden had een soort ‘passief’ inkomen moeten worden en ze ging helemaal niet stoppen na launch. Want die adviestrajecten zijn leuk hoor maar je moet er veel tijd in stoppen omdat je alle uren zelf aanwezig bent. Als je maar 2dagen per week wil werken vreet dat van je tijd. In de vlog een beetje slinks reclame maken voor die bloedtesten: ik zit zo goed in mn vel, ik ben afgevallen, ik ben niet meer moe… (Ik bedoel: dat wil iedereen) en op de achtergrond zo een percentage opstrijken van alle tests die volgers bestellen. En Linda al die webinars etc laten doen. Ben je niet veel tijd aan kwijt.

8 likes