Mommybloggerstopic #5

Adblocker is your best friend.

9 likes

Stop gewoon met kijken, die vlog is echt de moeite niet waard.

7 likes

Ahhh deze gesponsorde post kreeg ik net in mijn tijdlijn:

5 likes

He bah. Zo fout dat dit soort dingen gewoon kunnen.

3 likes

Oe mooie laarzen wel!

Hè?? Dit is de vriendin van Tim Hofman. Tim die laatst superkritisch is geweest in een BOOS aflevering over fertiliteits ‘behandelingen’ die Annic aanbood via mamaworden. Iemand van 35 gerust stellen vind ik ook wel heel sketchy…

29 likes

Daarom vind ik het ook heel vreemd allemaal :’)

1 like

Die discussie is hier laatst ook al gevoerd. Grip is anders in de zin dat ze gebruik maken van een echt labaratorium. Je kan discussiëren over of je zoiets aan particulieren moet aanbieden maar de analyse van de waarden is echt voor zover ik kan beoordelen.

Ondertussen heeft Nina Pierson een voedingsdeskundige te gast in haar podcast met wie ze het over de EMB bloedtest heeft - word niet bij naam genoemd, maar het is 'm wel.

3 likes

Iemand nog Huismuts laarzen? Pak je kans.

2 likes

Ze stopt met vloggen (joh :rolleyes:). Ze zou vanaf het 3e kwartaal met nieuwe projecten bezig zijn en de samenwerkingen tijdens vloggen was ze al gestopt sinds januari (?). Toen wilde ze eigenlijk al stoppen. Vloggen kost het ook te veel tijd. En haar dochter wordt steeds ouder, dus dat voelt minder goed om te filmen. Dus ze stopt nu naar 5 jaar (boehoe)

Eind van de zomer kwam ze in een “korte, zakelijke wervelwind terecht”. Goede benaming Annic.

En op het eind van de video dankt ze haar liefste en allerlei andere mensen alsof ze een Oscar heeft gewonnen lol

68 likes

Er staat een nieuw filmpje van Annic op YouTube. Heb hem net bekeken. Ze noemt het voorval van BOOS een zakelijke wervelwind. Geen excuses voor de vrouwen die in haar valse praatjes zijn getrapt. Mevrouw Annic ten Duis doet net of haar neus bloedt. Veel gelul in de ruimte maar geen excuses. Dan heb je een enorm bord voor je kop naar mijn inziens. Ze gaat meer business en privé gerelateerde video’s maken. Het vloggen vond ze niet meer zo leuk bla bla chocoladevla zoals Elise Schaap het zou verwoorden :joy: :rofl:. Volgers aantal op Instagram daalt nog steeds staat inmiddels op 86.000. Niemand gelooft haar nu toch nog.

22 likes

image

73 likes

Korte zakelijke wervelwind…

Jammer, maar meer dan dit kon je er toch niet uit krijgen denk ik. Ik denk dat dit zeker veel invloed heeft gehad maar dat zal ze nooit zeggen. Ze verbind zich iig niet meer aan die misleidende bloedtest dus doel bereikt denk ik dan?

4 likes

Och och och. Well played Annic, well played. Nu komen er vast 100.000 super lieve :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: DM’s straks in beeld van volgers die het zoooooo zoo jammer vinden maar wel héél begrijpelijk dat ze niet meer op zondagochtend de oh zo verrassende routine kunnen zien van Sjulliet- smoothie maken- groentesoep maken- groentesoep eten- naar de hertjes- naar de hei- wijnen met allerliefste - klopgeesten- en als afsluiter weer een teaser voor het hééle leuke samenwerking ( o nee dat was al sinds januari niet meer zo- JE DENKT).
Ja ja ja. Nou ben benieuwd wat voor zakelijke video’s ze gaat maken. Iets over Reels ( lees je mee Kelly?!?)?? Of ze gaat ook Reels maken met de allerliefste.

26 likes

Ik vind het vooral weer opmerkelijk dat de video er al een uur op staat en dat er nul reacties zijn… Hmmm hoe zou dat nou komen :thinking: wel 85 duimpjes naar beneden (naast 80 omhoog) die kan ze natuurlijk niet wegtoveren. :fairy:t4:‍♀

14 likes

Huh? Ik kijk echt nu en er staat geen enkele reactie (meer)?
Het wegmoffel feest is weer begonnen.

Edit: oh wacht ik las verkeerd: er stonden nul reacties. :sweat_smile: En nog steeds trouwens.

4 likes

Ik geloof er niets van dat Annic zich maar 1 kwartaal zou bezighouden met Mamaworden. Dat maakt ze er nu van. Sterker nog: ik geloof geen bal van alles wat ze zegt in haar video. Hopelijk krijgt ze heel veel duimpjes omlaag. Ze zal vandaag wel weer druk in de weer zijn de negatieve reacties te verwijderen. Wat een fake mens.

16 likes

Nee maar, Kelly brengt zomaar variatie aan in haar Reels. Wel uiteraard weer de tekst veel te laag in beeld, maar geen 5 vooroordelen en ook geen naar binnengezogen lippen. Ze heeft zich vast in Reels verdiept speciaal voor haar cursus

5 likes

Ik geloof er ook niks van.

3 likes

Ik vind het teveel werk om op te zoeken, maar ik weet zeker dat ze heeft gezegd dat ze helemaal ging stoppen met die adviesdagen ed., omdat zoveel anderen dit nu ook al deden. Ze liegt echt alles bij elkaar

13 likes