Mommybloggerstopic #5

Omg is zij docent snellezen, niet te volgen die teksten

4 likes

Waar heb je dit vandaan eigenlijk? Kan het nergens vinden op haar insta

Of ben je soms lid van haar nieuwsbrief :smirk:

Ik vind de video van Willemijn en Martine met de moeder van Willemijn leuk! Het is natuurlijk duidelijk vanuit #spon maar ik vond het heel gezellig en prettig om te zien, heel oprecht en lief?
Je ziet ook echt dat Martine het heel leuk vindt, ze was zo enthousiast dat als Willemijn haar in de rede probeert te vallen ze zegt “NEE HO EFFE” haha.

3 likes

ja ik vond het ook echt een leuke en lieve video! echt een zachtaardige vrouw

1 like

Het leek me echt leuk om te zien maar toen het gelijk al met die spon begon ben ik gestopt met kijken. Het voelde gelijk zo gemaakt ofzo? Terwijl ik wel benieuwd was naar die (volgens mij heel lieve) vrouw.

1 like

Ja snap ik, ik had eerst hetzelfde gevoel maar ik vond het uiteindelijk echt wel leuk! het #spon stukje kun je eventueel ook doorspoelen

2 likes

ik dacht dt het aan mij lag!!!

ik vind waar doen ze het fijn wel een interessant programma maar de makers hebben de gezinnen wel uitgekozen, heel doorsnee zijn ze niet. En helaas hebben de meeste ook weinig stijl. (echt dat kasteel zo zonde hoe dat is ingericht)

Ja lid van nieuwsbrief.

1 like

9 likes

Ik vond het vervelend dat die moeder alleen van de zijkant te zien is. Was leuk geweest als het uit twee hoeken was gefilmd. Maar misschien verwacht ik te veel van Wil en Tien die bij een kookvideo alles van de achterkant filmen.

12 likes

Ja dat vond ik ook vervelend en niet goed over nagedacht. Maar je hebt met je tweede punt evenveel gelijk als met je eerste punt :joy:

1 like

Misschien kan ze tegenwoordig beter “foefje is een keer van huis” zeggen. Hij is aaaltijd thuis!

8 likes

Ah Elise begint de vlog met nog even door jenken over dat ze geen corona heeft. Natuurlijk.

7 likes

Michelle (Bollen) vertelde laatst uitgebreid op zowel Insta als haar vlog dat haar voornaamste zwangerschapskwaal bekkenklachten zijn. Ze moest er ook even voor gaan zitten na het boodschappen doen. Maar tegelijkertijd heeft ze wel steeds de hoogste hakken aan. Toen ik een aanzienlijk mindere hak aan had zei de verloskundige/fysio al dat ik dat beter niet kon doen.

12 likes

Weet even niet of dit hier moet of in het YouTuberstopic, maar
 is dit nou expres zo amateuristisch gefotografeerd of is het gewoon dikke fail? Dat je het rek ziet waar het doek aan hangt en die auto linksachter geparkeerd. En het plafond
 Nah, zal wel expres zijn. I don’t get it.

1 like

Gatverdegatver

Ik kan me echt niet voorstellen dat dit niet zo hoort? :sweat_smile:

2 likes

Vind hen op elkaar lijken, niet als in identieke broer/zus vibes maar gewoon iets qua uitstraling? Heb ik ook met Nicolette en haar hysterische boy

16 likes

Zo lekker veel advertenties in de vlog van Elise. Al 7 in 20 minuten en het is nog niet afgelopen

1 like