mamaworden.nl bestaat nog gewoon, geloof dat Linda vrolijk doorgaat met de tests.
BOOS heeft voor awareness gezorgd, maar Annic heeft nooit excuses gemaakt of haar fout toegegeven.
mamaworden.nl bestaat nog gewoon, geloof dat Linda vrolijk doorgaat met de tests.
BOOS heeft voor awareness gezorgd, maar Annic heeft nooit excuses gemaakt of haar fout toegegeven.
Zie reactie van @tuula. Haar gedrag is schijnheilig. Ze doet nu alsof er niets is gebeurd. Vrouwen die ze heeft gechanteerd. Vrouwen die van haar advocaten dreigbrieven hebben gekregen. Hoop dat die het dan ook kunnen afsluiten en doorgaan!
Ja en vrouwen die zo’n test hebben gedaan en zich nu opgelicht voelen. Ik zag dat bij een andere influencer destijds voorbij komen, dat zij allerlei DM’s had van vrouwen die zo’n test hadden besteld en zich nu genaaid voelden. Geen idee of je dan nog je geld terug kan krijgen oid.
Mevrouw ten Duis heeft nog maar 86,1000 volgers gisteren waren het er nog 86,2000 het loopt hard achteruit. Ik hoop dat ze geen volger overhoud.
Hoeveel had ze er voor haar oplichtingspraktijken? Er zat iemand in deze groep die er een screenshot van had of een overzicht?
Jaaaaa dit. I can’t.
Ja omdat ze pas na die aflevering doorhadden dat het dus onzin is. Ik weet verder ook niet of ze per se stappen wilden ondernemen hoor, en inderdaad zoals het meestal gaat met dit soort dingen: pech gehad. Maar omdat het wel een beetje op het randje van oplichting zit kan ik me wel voorstellen dat mensen hun geld terug zouden willen. Ook omdat het zo’n gevoelig onderwerp is en ze op hun website ook echt wel dingen hebben verdraaid door met termen als arts te dwepen terwijl dat dan eigenlijk geen arts was etc.
Kijk als jij in een duidelijke te mooi om waar te zijn deal trapt denk ik ook: kom, daar had je zelf wat meer research naar moeten doen. Maar hier, waarbij een influencer met veel volgers en dus een bepaalde autoriteit en ook allerlei onderbouwingen van een arts etc je iets verkoopt kan ik me voorstellen dat je er van uit gaat dat het goed zit? Zeker gezien de kwetsbaarheid van de groep.
Dus ja, ik kan me voorstellen dat je je wel echt genaaid voelt en je geld terug wil eigenlijk.
Ah zo, ja dan ben ik het met je eens. Maar daarom vind ik dus eigenlijk niet dat Annic wel genoeg gestraft is. Deze mensen zouden op z’n minst een excuses moeten krijgen. Maar dat gaat ze nooit doen want excuses betekent dat mensen hun geld zeker gaan terugvragen.
Nog zo’n creatieveling. Zou zij ook bij Kelly “in de leer” zijn? Ze volgt haar wel
Zij kan in ieder geval wel al beter aanwijzen
Dat ze vrouwen heeft gechanteerd en dreigbrieven heeft laten versturen heb ik gemist, dat gaat natuurlijk te ver. Een excuus lijkt mij dan zeker op zijn plaats.
Stop trying to make vleeskleurige kleding happen
Moet ‘m nog inlijsten voor op de wc.
“Sterker nog, ‘Lula’ spoort het onrechtmatige gedrag van andere gebruikers zelfs aan.”
Ja dat is allemaal redelijk in de doofpot gestopt door mevrouw, maar ze heeft dus leden van dit forum op hun werkadres dreigbrieven gestuurd omdat ze wat kritische vragen stelden vanuit hun medische achtergrond echt een leuk mens die Annic
Dat was ik denk ik
Ik heb het even teruggekeken en 26 juli had ze nog ruim 91k volgers. Toen daalde het ook al geleidelijk.
De laatste 28 dagen is het zo gegaan:
Heb jij dat ‘verwijt’ gekregen? Hang het in de woonkamer ipv op de wc. Zo’n quote verdient een prominente plek
Eej maar ff serieus die Insta Reels, is dat nou speciaal gemaakt voor die debiele kut-opsommingen of wordt het nu gewoon gekaapt door suffe trienen die met een dichtgeknepen bekkie dingen willen aanwijzen? Ik snap het niet.
Hoe gaat het eigenlijk daar in de gevangenis?
Ja stond in de dreigbrief
Maar net als bij Kelly is het tellen tot 5 nog wel een dingetje