Mommybloggerstopic #5

Weet iemand waarom de bevallingen van Elise Joanne zo traumatisch waren? Ik volgde haar toen nog niet.
Ik vind dat EMDR traject heel interessant. Ik ben benieuwd of ze in het dagelijkse leven nog last heeft van die bevallingen of dat het eigenlijk wel is weggezakt maar ze nu een angst voor de 3e bevalling wil voorkomen door alles van de eerdere bevallingen ‘op te ruimen’?

(wie weet vraag ik dit ook nog wel aan haarzelf als er weer eens een vragenrondje ofzo is, wil zelf namelijk ook nog “iets” met mijn bevalling voordat ik de volgende doe)

Volgens mij was het ook zo dat het even leek mis te gaan bij een van de bevallingen? Of dat ze dat gevoel had? Of in paniek raakte? Zoiets. Ik vind het heel mooi en knap dat ze er open over is. Ik hoop dat ze er andere vrouwen mee kan helpen de stap te zetten hulp te zoeken als dat nodig hebben (wat ze zelf ook al aangeeft in haar stories).

4 likes

De nieuwe Kel cursus.

Meld je dan aan voor de Cursus Instagram Reels.

• Ik neem je stap voor stap aan de hand zou nemen en je mag via mijn telefoon mag meekijken, zodat je leert hoe je van begin tot eind toffe Instagram Reels kunt maken.

• Ik help je op weg naar inspiratie zodat na de training jouw eerste Instagram Reel een feit is!

• Je bereikt een nieuwe groep volgers met het maken van de juiste Instagram Reels content.

• Je zet de mening van anderen opzij om content te maken die enorm aanspreekt bij jouw doelgroep en nieuwe volgers.

• Je staat jezelf toe een leerling te zijn. Je gaat de challenge aan!

De prijs is een echte no brainer. Zeker als je ziet wat je ervoor krijgt:

Je betaalt slechts € 14,97 excl. btw

13 likes

De tekst nakijken was wel te veel moeite voor Kel blijkbaar

24 likes

Een cursus zinsopbouw zou voor onze Kel geen overbodige luxe zijn. Wat een fout gelijk in de eerste zin.

11 likes

Letterlijke vertaling van het woord no brainer.

No brainer vertalen naar het Nederlands

Betekenis van het woord: geen goed idee

Het is gewoon geen goed idee om deze cursus te doen. Wat een sufkut die Kel. Ze geeft zelf al toe dat je deze cursus niet moet gaan doen.

8 likes

Wie leest dit nou een denkt dan JA ook ik wil andermans mening opzij leren zetten met een reel

8 likes

Op weg naar inspiratie? Steeds diezelfde reels van haar over alle vOoRoOrDeLeN en dat stomme dansje erbij zijn toch het toppunt van inspiratieloos?

10 likes

Uuuhhh even nadenken…
Ik denk niemand. :joy::joy::joy:

1 like

Die ganse Kelly is toch 1 grap? Ergste is dat mensen er intrappen en dat effectief gaan kopen. Please bescherm die mensen tegen zichzelf.

7 likes

Mag je ook meedoen als je niet een mama van drie meisjes bent?

Dat is namelijk de enige " “content” " die zij maakt.

10 likes

Ja ik vind dat ook wel mooi! En dat die mogelijkheid er is. Ik zie wel eens zweverige dingen voorbij komen over je lichaam sluiten en helen na een bevalling blabla maar EMDR heb ik nog nooit voorbij zien komen.

@Shenanigans dankje! Ik ga ze kijken.

Wow dat je hier geld voor durft te vragen. Zoveel ‘influencers’ die dit gewoon als YouTube of igtv video posten voor hun volgers :speak_no_evil:

1 like

Dat bedoel ik dus. Kelly heeft weer een manier gevonden om mensen geld afhandig te maken. Ze moet eerst zelf op cursus. Want haar reels lopen nooit synchroon met wat ze aanwijst. Ze is altijd net een seconde te laat. En het gaat altijd over hetzelfde thema ‘vooroordelen’.

3 likes

Wil van Tien heeft ook weer zo’n lekkere spampost over Allianz verzekeringen. Dezelfde post kwam ook al bij Kelly voorbij. Waarom moeten alle vloggers toch steeds tig keer hetzelfde posten. Als ik het 1x gezien heb dan ben ik er wel klaar mee. Word daar zo niet goed van. Het was hetzelfde met die marshmallows die kwam ook al zo vaak voorbij.

2 likes

Ik dacht serieus dat dit een grap was. Dus KC gaat geld vragen omdat ze een pro reels maker is (?).

Ook KC:

Is goed meid ik denk dat m’n nichtje van tien nog beter snapt waar je je teksten moet plaatsen.

40 likes

Nope geen grap.

Die samengeperste mond :tired_face:
Heb ik haar geblokkeerd om er vanaf te zijn, zie ik het weer hier. :cry:

64 likes

Ik weet wel dat de VK bij Fos echt nét op tijd was. Als in het hoofdje stond al. Was een inschattingsfout omdat ze niet door hadden dat het zo snel ging.

Ik begrijp dat wel, ze wil nu waarschijnlijk weer verder gaan. Mammaworden.nl is uit de lucht zo te zien en dan heeft haar, wat ik denk, een hoop tijd, geld en een stuk van haar reputatie gekost. Het doel van Boos is bereikt lijkt mij. Dan rest er toch niets meer dan afsluiten en weer doorgaan toch?

1 like